Suomalainen mobiilisovellus Wolt laajensi Ruotsiin, mutta mainoskampanja ei mennyt aivan putkeen.
Paljon julkisuutta saanut Wolt-ruokasovellus on laajentanut toimintaansa Ruotsiin Tukholman Södermalmille. Suomalaisyritys onnistuikin herättämään huomiota myös ruotsalaislehdistössä, mutta ei välttämättä kaikkein mairittelevimmalla tavalla.
Expressenin mukaan mainos on nimittäin herättänyt hilpeyttä ruotsalaisissa, sillä monet näkevät pippurimyllyn tilalla ennemmin hieromasauvan.
– Se näyttää jättimäiseltä dildolta, Expressen kirjoittaa kommentoijien sanoneen.
– Tehtiin Instagram-somekamppis Tukholmassa. Idea oli kertoa, että rantauduttiin just Södermalmille, Woltin perustajajäsen Juhani Mykkänen kertoo taustoista Facebookissa.
– Mikä voisi mennä pieleen, ajattelimme.
Mykkänen on kommentoinut asiaa myös Expressenille. Woltilla on otettu tapaus huumorilla.
