Suomalainen tv-sarja niittää mainetta – palkittiin New Yorkissa

MTV3-kanavalla nähty Brändärit-televisioformaatti menestyi One Show'ssa New Yorkissa. 

MTV3-kanvalla viime syksynä nähty Brändärit-tv-formaatti palkittiin arvostetussa One Show'ssa New Yorkissa. Kilpailun järjestää The One Club, jonka tavoitteena on taistella luovuuden puolesta ja edistää sitä markkinointiviestinnän ja designin eri osa-alueilla. Vuosittain kilpailuun lähetetään yli 18 000 työtä lähes 60 maasta.

Brändärit palkittiin New Yorkissa 7. toukokuuta järjestetyssä palkintogaalassa hopeisella pencilillä Branded Entertainment -sarjassa. 

TBWA:n, Fremantlen ja MTV:n yhteistyössä kehittämä Brändärit kertoo fiktiivisestä mainostoimistosta, joka työskentelee oikeille brändeille ja työn tuloksena syntyy aitoja, markkinointikampanjoita. Ohjelmaformaatin alkuperäisidean kehittäneet TBWA\Helsingin johtaja Juha-Matti Raunio ja luova johtaja Theodor Arhio näkevät formaatissa paljon jatkomahdollisuuksia niin Suomessa kuin maailmallakin. 

– Brändärit on hyvä esimerkki rohkeudesta, jota brändit tarvitsevat erottuakseen tämän päivän muuttuvassa mediaympäristössä. Isoin kiitos projektin toteutumisesta kuuluukin niille kymmenelle ennakkoluulottomalle mainostajalle, jotka heittivät brändinsä täysillä peliin, kiittelee Raunio.

Brändärit on herättänyt kiinnostusta maailmalla ja on nostettu useaan otteeseen yhdeksi esimerkiksi siitä mitä mahdollisuuksia viihde voi tarjota brändeille. 

– Viihde on melkein hyödyntämätön työkalu, jolla brändit voivat kertoa koskettavia tarinoita laajalle yleisölle. Tekemisessä olemme ottaneet vain ensiaskeleet ja lisää on luvassa, jatkaa Arhio.

Lue myös:

    Uusimmat