Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Suomalainen tv-sarja niittää mainetta – palkittiin New Yorkissa

Julkaistu 21.05.2015 14:14

MTV VIIHDE

MTV3-kanavalla nähty Brändärit-televisioformaatti menestyi One Show'ssa New Yorkissa. 

MTV3-kanvalla viime syksynä nähty Brändärit-tv-formaatti palkittiin arvostetussa One Show'ssa New Yorkissa. Kilpailun järjestää The One Club, jonka tavoitteena on taistella luovuuden puolesta ja edistää sitä markkinointiviestinnän ja designin eri osa-alueilla. Vuosittain kilpailuun lähetetään yli 18 000 työtä lähes 60 maasta.

Brändärit palkittiin New Yorkissa 7. toukokuuta järjestetyssä palkintogaalassa hopeisella pencilillä Branded Entertainment -sarjassa. 

TBWA:n, Fremantlen ja MTV:n yhteistyössä kehittämä Brändärit kertoo fiktiivisestä mainostoimistosta, joka työskentelee oikeille brändeille ja työn tuloksena syntyy aitoja, markkinointikampanjoita. Ohjelmaformaatin alkuperäisidean kehittäneet TBWA\Helsingin johtaja Juha-Matti Raunio ja luova johtaja Theodor Arhio näkevät formaatissa paljon jatkomahdollisuuksia niin Suomessa kuin maailmallakin. 

– Brändärit on hyvä esimerkki rohkeudesta, jota brändit tarvitsevat erottuakseen tämän päivän muuttuvassa mediaympäristössä. Isoin kiitos projektin toteutumisesta kuuluukin niille kymmenelle ennakkoluulottomalle mainostajalle, jotka heittivät brändinsä täysillä peliin, kiittelee Raunio.

Brändärit on herättänyt kiinnostusta maailmalla ja on nostettu useaan otteeseen yhdeksi esimerkiksi siitä mitä mahdollisuuksia viihde voi tarjota brändeille. 

– Viihde on melkein hyödyntämätön työkalu, jolla brändit voivat kertoa koskettavia tarinoita laajalle yleisölle. Tekemisessä olemme ottaneet vain ensiaskeleet ja lisää on luvassa, jatkaa Arhio.

Lisää aiheesta:

Keltainen Lumimies alkaa näkyä Disneyn kanavilla – vastaava tuottaja: "Se on merkittävä juttu ihan koko suomalaiselle animaatioalalle"Love Island Suomi -ohjelmalle huikea startti – uutuussarja vetää katsojia puoleensa!Pitkä tie yhdeksi television vetonauloista – RuPaulin Drag Race on tämän hetken suurimpia tositelevisiobisneksiäValve Media ja MTV putsasivat palkintopöydän – Tanssii Tähtien Kanssa palkittiin kahdestiYli 100 000 seuraajaa ei voi olla väärässä: Blokess-ryhmän Matin, Jussin ja Martinin sketsivideoilla hurja suosio InstagramissaSinulle on postia -ohjelma voitti kultaa Cannesissa