Audin brändipomo on valottanut yhdysvaltalaiselle Road and Track -julkaisulle, millaista ajatustyötä saksalaisvalmistaja tekee uusia malleja suunnitellessaan. Hän nosti esiin kolme esimerkkiasiakasta, joita se käyttää S-sarjan mallien suunnitteluprosessissa pitääkseen fokuksen halutussa asiakasryhmässä.
Audilla, kuten muillakin autovalmistajilla, on aina mielessään jonkinlainen kuvitteellinen ihanneasiakas, kun se suunnittelee uusia mallejaan.
Audin brändistrategiasta vastaava johtava Jessica Thor kertoi yhdysvaltalaiselle Road and Track -autojulkaisulle, millaisten henkilöiden se haluavan hankkivan sen S-malliston ajoneuvoja.
Kolme eri autoa – kolme eri ihanneasiakasta
Yleisesti ottaen valmistajan S-malleihin päätyvän asiakkaan Thor kertoo olevan henkilö, joka tavoittelee jatkuvasti parempaa, ei koskaan tyydy mihinkään ja joka pyrkii aina haastamaan itsensä.


