Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Red Bull -pomo myöntää Kers-ongelmat

Adrian Newey ja Sebastian Vettel palkintopallilla Malesiassa
Adrian Newey ja Sebastian Vettel palkintopallilla Malesiassa
Julkaistu 11.04.2011 15:11(Päivitetty 11.04.2011 15:19)

Red Bullin F1-talli saattaa ajaa seuraavassa F1-osakilpailussa Kiinassa ilman jarrutusenergiaa kierrättävää Kers-laitetta.

Kers on ollut alkukauden aikana Red Bull -autojen heikko kohta. Australian GP:ssä talli ei käyttänyt sitä lainkaan. Malesiassa Kers särkyi Mark Webberin autosta jo ennen starttia ja Sebastian Vettelin autosta Kers kytkettiin nikottelun jälkeen pois päältä varotoimenpiteenä.

Red Bullin tekninen johtaja Adrian Newey myöntää Kers-pulmat.

- Tämä järjestelmä on vielä lapsenkengissä. Emme ole tehdastalli, joten toivomme kehittävämme Kersiä itsenäisesti, mikä ei ole ollut aiemmin erikoisosaamisalueemme.

- Teemme sitä myös rajallisilla resursseilla, rajallisella budjetilla ja rajallisella kokemuksella, joten oppimisvauhtimme on nopea. Jää nähtäväksi, kuinka pitkään meiltä menee oppimiskäyrän huipulle pääsemisessä, Newey sanoi.

(MTV3-AFP)

Lisää aiheesta:

Liha, suklaa ja juusto ovat ruokamaailman pahiksia – näin syöt ympäristöä säästävästi
Räikkösen taktiikkapäätöksille perustelut
TOP 10: F1-varikoiden kuumimmat varikkotytöt
Hamiltonin ajovirhe johti rengasahdinkoon
Kovalainen sanoi suorat sanat testikuskien ajattamisesta
Pirelli-pomolta omelettivertaus kuminpalasista
Malesia 2011

Tuoreimmat aiheesta

Malesia 2011
  • 03.11.201620:56
    Kotimaa

    Liha, suklaa ja juusto ovat ruokamaailman pahiksia – näin syöt ympäristöä säästävästi

  • 27.03.201208:07
    Malesia 2011

    Räikkösen taktiikkapäätöksille perustelut

  • 04.11.201112:23
    Belgia 2011

    TOP 10: F1-varikoiden kuumimmat varikkotytöt

  • 16.04.201108:17
    Malesia 2011

    Hamiltonin ajovirhe johti rengasahdinkoon

  • 15.04.201113:34
    Heikki Kovalainen

    Kovalainen sanoi suorat sanat testikuskien ajattamisesta