Pikaruokaketjun logossa piiloviesti? Yhtiö kiistää – katso itse!

Amerikkalaisen pikaruokaketjun uusi logo on herättänyt keskustelua jo keväästä lähtien.

Hampurilaisistaan tunnettu pikaruokaketju Wendy's on pysytellyt uutisotsikoissa Yhdysvalloissa keväästä lähtien uuden logonsa julkaisun jälkeen. Eri medioissa ja uutislähetyksissä on spekuloitu moneen otteeseen, piileekö pikaruokaketjun uudessa logossa piiloviesti. Huhtikuussa julkaistussa logossa näkyy ketjun tuttu punahiuksinen tyttö, mutta maskotin paidankaulukset ovat kuitenkin muuttuneet. Kaulus muodostaakin monen spekuloivan mielestä sanan "mom" eli äiti.

Logo on esillä pikaruokaketjun tuotteissa myös täyspunaisena, jolloin kauluksen teksti näkyy selkeämmin:

Amerikkalaismedioiden mukaan kyseessä voisi olla tahallinen piiloviesti. Keväällä julkaistun tutkimuksen mukaan nimittäin yli puolet miehistä arvostaa enemmän äitiensä kuin vaimojensa tekemää ruokaa. Tämän vuoksi Wendy's halusikin jenkkimedioiden mukaan korostaa piiloviestissä pikaruokansa olevan kuin äitien tekemää.

Wendy'sin edustajat ovat kuitenkin vihdoin kiistäneet huhtikuusta asti velloneet huhut.

– Olemme tietoisia tästä ja koemme havainnon erittäin mielenkiintoiseksi. Voimme kuitenkin vakuuttaa, että kyseessä on tahaton viesti, pikaruokaketjun viestintäpäällikkö Denny Lynch kommentoi.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat