Porschen tuore Cayman GT4 Clubsport on rajuin versio, mitä ”pikku-911:stä” on ikinä tehty. GT4:n erikoisversio on tehty vain ja ainoastaan ratapäiviä sekä kilvanajoa varten.
Cayman GT4 Clubsport ei ole siis katulaillinen, eli sitä ei saa kilpiin. Porsche on valmistanut auton vain moottorirurheilua varten – tapahtuu se sitten kisoissa yksityistallien toimesta tai raharikkaiden leikkikaluna itseään vastaan. Auton moottori on sama kuin GT4:ssä eli 3,8-litrainen vapaasti hengittävä bokserikuutonen, joka jäi juuri eläkkeelle Carrera Ässästä. Tehoakin on tarjolla samat 380 heppaa.
Isoin tekninen muutos GT4:n katuversioon on se, että vaihdelaatikko on vaihtunut manuaalista PDK-kaksoiskytkinautomaattiin. Manuaali on tietysti ajajan vaihtoehto, mutta kisoissa vaihtotapahtuman nopeus sekä oikean vaihteen kytkeytyminen ovat usein ratkaiseva tekijä voiton ja kuoleman välissä. Toinen iso muutos on kisa-autoon tehty mekaaninen tasauspyörästön lukko. Lisäksi GT4:ssä keulan alla oleva tavallisen GT3:n akseli on vaihdettu saman auton cup-version etuakseliin.


