Mainos

Näistä asioista suomalaiset valittavat

Suomalaiset valittavat selkeästi eniten laajakaistaoperaattoreiden toiminnasta. Myös maksu-tv ja matkaviestintäpalvelut kirvoittavat kuluttajat kertomaan negatiivista palautetta.

– Laajakaistapalveluita käytetään päivittäin. Ja jos yrittää vaikka hoitaa pankkiasioita, eikä onnistu, niin se tietysti aiheuttaa asiakkaissa närää, kertoo EPSI Rating -tutkimuspalvelun Patrick Levlin.

EPSI Ratingin mukaan vähiten valituksia tehdään sen sijaan sähköyhtiöiden ja vakuutusyhtiöiden toiminnasta.

Tutkimusyhtiön mukaan valitusten määrä on selkeässä yhteydessä palvelun käytön määrään - päivittäin käytössä olevasta palvelusta tulee useammin valituksen tarvetta kuin esimerkiksi vakuutusyhtiöstä, johon ollaan harvoin yhteydessä.

Suomalaiset valittavat kaiken kaikkiaan enemmän kuin ennen. Viime vuonna 13 prosenttia valitti jostakin asiasta, kun vuotta aiemmin luku oli 1,5 prosenttiyksikköä pienempi.

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.