Reddit-yhteisöpalvelun käyttäjä prokachu halusi koota yhteen likaiset taktiikat, joita erilaiset yritykset käyttävät asiakkaita huijatakseen. Hän kysyi muilta käyttäjiltä, millaisia huijaustaktiikoita he olivat kohdanneet. Tällaisia vastaukset olivat!
"Aina, kun meillä oli myynnissä paitoja, jotka olivat todella rumia eivätkä myyneet hyvin, panimme tämän ruman tuotteen mallinuken ylle, ja se myi loppuun nopeasti. Se ei välttämättä ole kaikista likaisin temppu, mutta se toimi melko hyvin rumien vaatteiden myymisessä."
– nimimerkki ThirdAmbiguousColor
1. Katso, millä nettisivulla olet! Jos yritys ei ole varannut nettisivua omalla nimellään, kilpailija voi hankkia sen itselleen, lisätä sivulle oman puhelinnumeronsa ja varastaa yrityksen bisnekset.
2. Ovatko suositukset nettisivulla aitoja? ”Suosituksia” voi myös väärentää tai ostaa. Jos suurin osa kommenteista on itseään toistavia kehuja, ole varuillasi.
3. Jos yrityksen tuotteessa on jonkinlainen leima tai sertifikaatti, varmistu, että kyseinen leima merkitsee oikeasti jotakin. Luontoystävällisyys voi tosiasiassa olla pelkkä kaunis kuva, joka on lätkäisty pakettiin.

