Mahdollisuus testata Michael Schumacherin Benettonia syksyllä 1992 oli uran pelastusrengas vaikeuksissa olleelle F1-kuljettaja Perry McCarthylle, josta myöhemmin tuli Top Gearin ensimmäinen The Stig.
Michael Schumacher saavutti ensimmäisen Grand Prix -voittonsa Spassa vuonna 1992. Isoimpien otsikoiden alapuolella uutisoitiin surkuhupaisan Andrea Moda -tallin laajalti ennustetusta loppumisesta, kun tallin omistaja Andrea Sassetti pidätettiin petossyytteistä.
Toimittaja Russell Bulginin kirjoittama artikkeli esitteli ironisen, mutta myötätuntoisen kuvan kuljettajasta, joka oli vihdoin saanut läpimurtonsa F1-sarjassa – tosin äärimmäisen kamalan tiimin, Andrea Modan, kanssa. Kyse oli Perry McCarthysta.
Ensimmäisellä tutustumisellaan kokomustaan S291-autoon McCarthy oli vitsaillut, että se tarvitsi vain messinkikahvat näyttääkseen arkulta. Kun taipuisa ohjausakseli suisti hänet seinään Span kisan harjoituksissa, auto melkein täytti tuon tehtävän.
Mukaan kehitystyöhön
Kyseisellä kaudella Williams ja Nigel Mansell murskasivat muun kilpailijat reaktiivisella jousituksella varustetulla FW14B-autolla. Benetton testasi omaa järjestelmäänsä vuoden 1992 aikana, mutta oli kamppaillut hydraulinesteen jähmettymisen kanssa, mikä aiheutti auton epäloogisen käyttäytymisen.
Sen sijaan, että Schumacher olisi laitettu päivitysvaiheessa autoon ennen kuin se oli kypsä ja mahdollisesti hylännyt koko projektin, Benetton antoi testikuljettaja tehdä suurimman osan kehitystyöstä.

