Hotelli lähetti laskun asiakkaalle, joka kirjoitti siitä huonon arvostelun.
Katrina Arthur vietti aviomiehineen yön hotellissa vuonna 2016. Paikka näytti nettisivun perusteella mukavalta, mutta Arthur oli kokemukseen tyytymätön.
Ongelmat alkoivat heti parin saapuessa kohteeseen.
– Se oli painajainen. Huone oli hoitamaton ja näytti siltä, ettei sitä ole siivottu sen jälkeen, kun edelliset ihmiset lähtivät. Tarkistimme lakanat ja löysimme karvoja ja likaa, Arthur kuvailee The Indy Channel -sivustolle.
Hänen mukaansa huone myös haisi viemäriltä, ilmastointi ei toiminut ja vedenpainekin oli surkea.
– Emme nähneet ketään, kelle voisimme puhua (asiasta), joten päätin soittaa numeroon, joka menee respaan, ja se yhdistyi automaattisesti lakimiehelle, tai jotakin sellaista outoa. Minun piti oikeasti siivota huone itse, Arthur sanoo.
"Halusin ihmisten tietävän, etteivät he tuhlaisi rahojaan"
Parin palattua kotiin hotelli lähestyi Arthuria sähköpostilla, jossa toivoi häneltä nettiarvostelua hotellista. Arthur tarttui tarjoukseen eikä säästellyt sanojaan.
– Olin rehellinen. Halusin ihmisten tietävän, etteivät he tuhlaisi rahojaan, koska tiedän, että ihmiset säästävät rahaa erityistilanteisiin.
