Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Ferrari-pomo vaatii hurjaa kehitysvauhtia

Fernando Alonso
Fernando Alonso
Julkaistu 11.04.2011 10:02(Päivitetty 11.04.2011 10:08)

Ferrarin tallipäällikkö Stefano Domenicali vaatii joukoiltaan pikaista kehitystyötä kadoksissa olevan aika-ajovauhdin löytämiseksi.

Alun perin Ferrari-auton oli tarkoitus uudistua suuremmin toukokuun alussa ajettavaan Turkin GP:hen, mutta Domenicali vaatii kehitystä jo ensi viikonloppuna ajettavaan Kiinan osakilpailuun.

- Meidän täytyy tosissaan lisätä automme kehitystyötä, jotta saamme takaisin niitä asemia, joita olemme menettäneet verrattuna parhaisiin. Yritämme saada automme aerodynamiikasta tehtävät analyysit valmiiksi niin nopeasti kuin mahdollista ja tuoda joitain kehitysosia niin pian kuin mahdollista, ehkä jo heti seuraavaan kisaan Kiinaan, Domenicali linjasi Malesian GP:n jälkeen.

Malesiassa Felipe Massa sijoittui viidenneksi ja Fernando Alonso kuudenneksi. Alonson auton avattava takasiipi meni epäkuntoon, minkä johdosta hän ei onnistunut ohittamaan Lewis Hamiltonia radalla, vaan tuloksena oli etusiiven rikkonut kolarointi. Massaa viivästytti ensimmäisellä varikkokäynnillä koettu ongelma vasemman etupyörän kiinnitysmutterin kanssa.

- Emme voi olla tyytyväisiä tähän tulokseen, koska meillä oli mahdollisuus lopultakin nousta palkintopallille. Felipe ja Fernando ajoivat molemmat mahtavan kisan: meidän tehtävänämme on antaa heille parempi auto. Kisavauhdin suhteen 150 Italia -auto vaikutti paljon kilpailukykyisemmältä kuin sen aika-ajovauhti. Saman näimme jo Melbournessa, Domenicali totesi.

Lisää aiheesta:

Liha, suklaa ja juusto ovat ruokamaailman pahiksia – näin syöt ympäristöä säästävästiRäikkösen taktiikkapäätöksille perustelutTOP 10: F1-varikoiden kuumimmat varikkotytötHamiltonin ajovirhe johti rengasahdinkoonKovalainen sanoi suorat sanat testikuskien ajattamisestaPirelli-pomolta omelettivertaus kuminpalasista
Malesia 2011

Tuoreimmat aiheesta

Malesia 2011
  • 03.11.201620:56
    Kotimaa

    Liha, suklaa ja juusto ovat ruokamaailman pahiksia – näin syöt ympäristöä säästävästi

  • 27.03.201208:07
    Malesia 2011

    Räikkösen taktiikkapäätöksille perustelut

  • 04.11.201112:23
    Belgia 2011

    TOP 10: F1-varikoiden kuumimmat varikkotytöt

  • 16.04.201108:17
    Malesia 2011

    Hamiltonin ajovirhe johti rengasahdinkoon

  • 15.04.201113:34
    Heikki Kovalainen

    Kovalainen sanoi suorat sanat testikuskien ajattamisesta