Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Lifestyle
Makuja-sivujen kansikuva
Makuja
Etusivu
Ruokauutiset
Reseptit
Reseptihaku
Halpa vs. kallis
Koko Suomi leipoo

Törkeää asiakaspalvelua saanut nainen avautui kokemuksestaan somessa – ravintolalta yllättävä veto: "Tämä sääntö on sama kaikille"

9:38Lisääkö Michelin-tähti paineita keittiössäHuomenta Suomen lähetyksessä puitiin alkuvuodesta jaettuja Michelin-tähtiä.
Julkaistu 26.04.2019 10:25

Laura Matilainen

laura.matilainen@mtv.fi

Negatiivinen ravintola-arvostelu johti asiakkaan mukaan porttikieltoon. Ravintolalla on asiasta hieman eri näkemys. 

Mukava illanvietto ystävien kanssa ei sujunut odotetulla tavalla, vaan päättyi karuun pettymykseen. 18-vuotias brittinainen Katie Swarbrick kertoo odottaneensa baarissa peräti puolitoista tuntia ilman palvelua, kunnes hän päätti luovuttaa ja vaihtaa toiseen baariin.

Kyse ei selvästikään ollut huonosta tuurista tai tarjoilijoiden erehdyksestä, sillä palattuaan ensimmäiseen paikkaan, sama meno jatkui. Odotettuaan palvelua puolen tunnin ajan, Swarbrick päätti luovuttaa kokonaan ja poistua paikalta.

"Tämä sääntö on sama kaikille"

Tapahtuneesta tyrmistynyt nainen julkaisi Facebookissa arvostelun, jossa hän kommentoi ravintolan toimintaa karmeaksi. Sosiaalisen median päivitys oli selvästi viinibaarille liikaa, sillä palattuaan muutaman päivän päästä kyseiseen ravintolaan, henkilökunta pyysi naista poistumaan paikalta.

– Koska valitin asiakaspalvelusta torstaina, nyt olen saanut porttikiellon baariin, eivätkä he tarjoile ystävilleni, Swarbrick kertoo tapahtuneesta.

LUE MYÖS: Ravintolakriitikko kutsui Gordon Ramsayn uutta ravintolaa ”tosielämän kauhukeittiöksi” – julkkiskokki poltti päreensä täysin!

– En todellakaan ollut henkilökunnalle töykeä enkä huutanut heille. Kirjoitin ravintolalle jopa sähköpostia, mutta en saanut vastausta.

Ravintolalla on tilanteesta hieman eri käsitys, ja heidän mukaansa he olivat pyytäneet naista poistumaan, sillä kyseisessä ravintolassa noudatetaan nollatoleranssia henkilökunnan häirinnän suhteen.

– Asiakkaat eivät saa palvelua, jos he ovat töykeitä henkilökunnalle. Tämä sääntö on sama kaikille, ravintolan tiedottaja kertoo.

– Jos hän olisi käyttäytynyt asiallisesti, meillä ei olisi ongelmaa, hän lisää.

Lähde: Mirror

Lisää aiheesta:

Suorasukainen lappu ravintolan ovessa raivostutti asiakkaat: "Jos tämä ei onnistu, teitä pyydetään poistumaan ravintolasta" HS: 3-vuotias lapsi itki helsinkiläisravintolassa – jälkipyykistä melkoinen somemyrsky: "Perhe ei ymmärrä lähteä pois, vaikka heidän lapsensa huutaa kuin hullu ravintolassa"Yksin illallistanut nainen joutui siirtymään pois baarin puolelta – määräys ei koskenut miehiä: "Silkkaa syrjintää!"Ravintoloitsija tylyttää negatiivisia arvioita antaneita asiakkaita: ”Vedä ruskea paperipussi päähäsi”Suomalaisravintoloitsijan vastaus töykeään palautteeseen saa yhä oudompia käänteitä – ”säikähdin tosissaan”Suomalaisravintoloitsijan vastaus töykeään palautteeseen todistaa, ettei asiakas ole aina oikeassa – "maksetaan samalla mitalla takaisin"
RavintolatMakuja

Tuoreimmat aiheesta

Ravintolat
  • Eilen18:26
    Ruoka

    Vuoden Kokki ja Vuoden Tarjoilija 2025: Tässä ovat uudet Suomen mestarit!

  • to10:15
    Ruoka

    Suomalainen donitsiketju vakavissa vaikeuksissa

  • 17.10.07:55
    Ruoka

    Jesse odotti Foodoran tilausta lähes kaksi tuntia – taustalta paljastui erikoinen toimintatapa: "Kusevat ravintoloiden muroihin"

  • 9.10.17:04
    Espoo

    IL: Alaston nuori nainen tuli espoolaisravintolaan kesken lounaan ja alkoi huutaa

  • 9.10.16:19
    Ruoka

    Taas yksi tunnettu ravintolayhtiö ongelmissa