Jenkkifutisfanit voivat napata itselleen ilmaiseksi olutta, mikäli vaivautuvat kirjoittamaan "naurettavan pitkän nettiosoitteen" selaimeensa, uutisoi Fox News.
Videolla: Suomalaisbaari keksi viime keväänä keskellä koronarajoituksia, miten myydä olutta ulos laillisesti.
Vuosittainen jenkkifutismittelö Super Bowl käydään sunnuntaina 7. helmikuuta Floridan Tampassa. Joka vuosi uutisotsikoihin nousevat myös urheilutapahtuman väliaikaesitykset sekä pelitauoilla esitetyt mainokset. Super Bowlin valtavien katsojamäärien vuoksi yksi 30 sekunnin mainos maksaa yritykselle noin 5,5 miljoonaa dollaria.
Lue myös: Super Bowlin suurin legenda mukana huoltajien salahankkeessa – Tom Bradyn uran yhä puhuttava häpeätahra säilyi oikeussalissakin
Vain yhden kalorin tähden
Tänä vuonna juomayritys Miller Lite on päättänyt käyttää mainosbudjettinsa hieman eri lailla. Olutbrändi on nimittäin päättänyt kiusata pahinta kilpailijaansa Michelob Ultraa, joka on ostanut kallisarvoista Super Bowl -mainosaikaa. Joka kerta kun Michelobin mainos näkyy pelin aikana, katsojilla on mahdollisuus saada ilmaiseksi Millerin olutta.
Kaksi olutyritystä nokittelee toisiaan, koska molemmilla on myynnissä omat vähäkaloriset oluensa. Michelob on mainostanut omaa 95 kilokaloria sisältävää oluttaan terveellisemmäksi vaihtoehdoksi kuin Millerin 96-kilokalorinen olut. Miller haluaa kuitenkin nyt todistaa, että heidän oluessaan oleva yksi ekstrakalori on sen arvoinen.