Suomalainen pizzeriaketju Kotipizza mainostaa nyt yllättäen myös kilpailijoitaan, kertoo Markkinointi & Mainonta. Pizzaketjun mukaan poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja.
Kotipizzan ulkomainoksissa voi nyt bongata kehuja ketjun kilpailijoista, uutisoi Markkinointi & Mainonta. Kotipizza on aloittanut ulkomainoskampanjan, jossa nostaa yllättäen valokeilaan myös muita ravintoloita. Kaksi viikkoa kestävässä Eläköön ravintola -kampanjassa Kotipizzan mainoksissa ympäri Suomen voi nähdä muiden pizzerioiden sekä muun muassa burger- ja fine dining -ravintoloiden ylistystä. Eräs mainoksista muun muassa julistaa "Eläköön pizzeria Luca".
"Pääviestimme on, että asiointi missä tahansa ravintolassa tai terassilla ajaa nyt yhteistä hyvää."
Syy muiden ravintoloiden nostamiseen on Kotipizzan mukaan yksinkertainen: koronavirus on koskettanut koko ravintolakenttää ja hätä on yhteinen. Kotipizza Groupin markkinointijohtaja Rainer Lindqvist kertoo M&M:lle ketjun kokevan osa yhtä suomalaista ravintolaperhettä, joten ravintoloiden vapautumista tuli juhlistaa uudella tavalla.