Tänä vuonna tiettyjä suklaamunia ostavat erityisesti opiskelijat. Syynä on Tiktokissa levinnyt ilmiö.
Keskon viestinnästä kerrotaan Tiktok-ilmiön näkyvän tiettyjen pääsiäismunien myynneissä.
– Todelliseksi hitiksi ovat nyt nousseet pääsiäisen hahmoyllätyssuklaamunat, joista monissa TikTok-videoissa etsitään kangasmerkkejä, kertoo Keskon irto- ja sesonkimakeisten tuotepäällikkö Jaana Nousiainen.
"Haalarimerkkejä" voi löytää ainakin Pipsa Possu-, My Little Pony- ja Paw Patrol -yllätyssuklaamunista, kerrotaan Keskon viestinnästä.
My Little Pony -suklaamunan myynti on ollut Keskolla huipussaan nyt maaliskuussa.
Lue myös: Kinderkakku kruunaa pääsiäispöydän – testaa hittisuklaan inspiroimat helpot herkut
Ilmiö havaittu myös S-ryhmän kaupoissa
Suklaamunatrendi näkyy myös S-ryhmän kaupoissa, ja tuotteita on myyty odotettua enemmän, kertoo SOK:n myyntipäällikkö Susanna Saari.
– My little Pony- ja Hello Kitty -yllätysmunat ovat herättäneet paljon kiinnostusta, Saari kertoi MTV Uutisille.

