Hotellin työntekijöiltä vaaditaan usein kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa, kun asiakkaat eivät välttämättä ymmärrä kaikkia hotellin palveluita. Hotellien hakusivusto Trivago keräsi listan omituisuuksista, joita asiakkaat ovat vaatineet hotellissa yöpyessään.
1. Eräs vieras halusi rahansa takaisin, koska hänen uimapukunsa oli vaalennut viikon auringossa makaamisen ja altaassa uimisen tuloksena.
2. Fuerteventuralaisen hotellin vieras valitti hotellin johtajalle, että tuulimyllyt tulee sammuttaa, koska rannalla on liian tuulista.
3. Eräs vieras halusi ilmaisen yöpymisen, koska hänen GPS-laitteensa ei löytänyt suoraan hotellille.
4. Itävaltalainen neljän tähden hotelli sai valituksen, koska vieraan mielestä hotellihuoneessa ollut hiustenkuivaaja oli liian painava käyttää.

