Väärä kanisteri oli käydä kalliiksi – "Kuka sanoo, ettei Suomessa osata palvella asiakkaita?"

Nainen kertoo Facebookissa leviävässä kirjoituksessaan saaneensa viikonloppuna odottamattoman puhelun Nordean asiakaspalvelusta.

Pankki tavoitteli häntä, koska Jämsäläisellä Shell-huoltoasemalla oltiin huomattu, että naiselle oli myyty jäänestoaineen sijasta kanisterillinen raskaille ajoneuvoille tarkoitettua liuosta. 

– Harjoittelija tuli sanomaan minulle, että dieselin jäänestoainetta täytyy tilata lisää, kun hän oli myynyt viimeisen pullon. Ihmettelin ääneen, että eihän sitä ole meillä pariin viikkoon ollutkaan, Jämsän Shell-asemalla työskentelevä Pirkko Mäkelä kertoo.

Kassasta oli käynyt ilmi, että naiselle oli myyty vedestä ja ureasta valmistettua Adblue-nestettä, jota käytetään dieselajoneuvojen typpipäästöjen alentamiseen. 

Jos upotus ei näy, voit katsoa sen täällä.

Naisen auto ei ollut osunut huoltoaseman valvontakameroiden kuviin, joten hänen henkilöllisyyttään alettiin selvittää pankkitietojen perusteella.

Pankki ei voinut kuitenkaan luovuttaa asiakkaansa henkilötietoja ulkopuoliselle, joten he ottivat yhteyttä naiseen itse. 

Huoltoaseman henkilökunnan valppaus ja pankin asiakaspalvelualttius saattoivat säästää naisen kalliilta autoremontilta.

Vesipohjaisen aineen kaataminen auton tankkiin kovilla pakkasilla olisi voinut jäädyttää auton putkistoa ja aiheuttaa mittavia vahinkoja.

Nainen kirjoittaa myös yrittäjän ottaneen yhteyttä jälkikäteen ja luvanneen tarjota naiselle munkkikahvit tapahtuneen johdosta.

– Kiitos soitosta, aivan uskomattoman hyvää palvelua Nordealta soittaa, vaikka asia ei liity mitenkään pankkiasioihin. Ja kuka sanoo, ettei Suomessa osata palvella asiakkaita? nainen riemuitsee yritysten yhteistyöstä Facebookissa.

Lue myös:

    Uusimmat