Uber-kuljettajat ovat palvelualan työntekijöitä. He kohtaavatkin asiakaspalvelutilanteissa kaikkea mahdollista vaikeista asiakkaista mukaviin asiakkaisiin.
On olemassa tiettyjä asioita, joita Uber-kuljettavat eivät sano asiakkailleen, vaikka kovasti haluaisivatkin. He pelkäävät suunsa puhtaaksi puhumisen vaikuttavan saamiinsa arvosteluihin.
Uber-kuljettajat uskalsivat kuitenkin avata sanaiset arkkunsa, kun heille tarjottiin mahdollisuus puhua nimettöminä Business Insiderin kyselyssä.
Tässä on listattuna kaikkein rakentavimmat kommentit:
"Olkaa valmiina"
"Älä pakota meitä odottamaan koko viittä minuuttia, vaikka Uber sen salliikin. Sovellus ilmoittaa minuutilleen, milloin olemme valmiita ottamaan asiakkaan kyytiin, mutta jostain syystä asiakas ei itse voi olla valmiina."
"Viimeksi siinä istui itse piru"
"Joskus täytyy olla tosi ammattilainen, jotta vaikean kyyditettävän aiheuttama ketutus ei näkyisi seuraavalle asiakkaalle. Tämä on vaikeaa varsinkin silloin, kun kyyditettäviä tulee useampi peräjälkeen."
"Jos haluat juoruta, niin antaa palaa"
"Rakastan draamaa. Kerro minulle aivan kaikki yksityiskohdat, vaikka en tunnekaan ketään henkilöistä, joista juoruat. Aika kuluu ventovieraan seurassa parhaiten, kun juoruamme ihmisistä, joita en koskaan näe."
