Video pojan eväsleipäkommentista on naurattanut internetissä, kertoo Today-sivusto.
Amerikkalaisäiti jakoi sosiaalisessa mediassa neljän vuoden takaisen muistelovideon tuolloin 5-vuotiaasta pojastaan, joka ensimmäisenä asianaan vuoden ensimmäisen lastentarhapäivän jälkeen totesi äidilleen, että eväsleivän maussa olisi ollut parantamisen varaa. Nyt tästä videosta tuli somehitti, kertoo Today-sivusto.
Yhdysvaltain Pennsylvaniassa asuva Ricki Weisberg kuvasi videon poikansa mainiosta kommentista. Videolla näkyy, miten Abe-poika poistuu bussista. Äiti on häntä vastassa.
– No niin, se oli siinä! Ricki kommentoi ensimmäistä päivää.
Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.
Sitten seuraa napakka keskustelu eväsleivän laadusta.
– Äiti hei, se leipä oli muuten kamala.
– Kiitos tiedosta, Ricki kommentoi.
– Todella kamala, poika painottaa vielä.
Lue myös: Mitä välipalaa lapselle? Nämä hiukopalat voit tehdä etukäteen valmiiksi: "Nopeaa ja vaivatonta"
Pilalle mennyt voi kirvoitti kommentit
Ricki kertoo, että Abe kävi tuolloin sellaista lastentarhaa, jossa lapset olivat vain puoleen päivään asti. Niinpä hän luuli, että Abe söisi lounaan kotona.
