Seurapiiritähti Kris Jenner debytoi Super Bowl -mainoksessa – tältä se näyttää

Seurapiiritähti Kris Jenner on ensimmäistä kertaa mukana Super Bowl -mainoksessa.

Seurapiiritähti Kris Jenner, 68, nähdään Super Bowlin -mainoksessa ensimmäistä kertaa. Jenner tekee debyyttinsä Oreo-keksimainoksessa, josta kuvattiin tiiseri 31. tammikuuta. 

Oreo on jälleen mukana Super Bowlissa mainoksellaan sitten vuoden 2013. 

Twist on It -mainoksessa Jenner päättää kiertämällä keksinpuolikkaat irti toisistaan, tehdäänkö hänen perheestään realitysarja vai ei. Tällä viitataan tietysti suosittuun Keeping Up With the Kardashians -tosi-tv-sarjaan. 

Alta voit katsoa maistiaisia Kris Jennerin Super Bowl -mainoksesta.

Jenner kertoi joitain rakkaita muistojaan Oreo-kekseistä ja totesi, että brändi sattuu olemaan 110 vuoden iällään vanhempi kuin hän.

– Oreot ovat olleet kotonani koko lapsuuteni ajan, Jenner kertoi.

Mainos esitetään kokonaisuudessaan Super Bowlin toisella neljänneksellä CBS-kanavalla sunnuntaina 11. helmikuuta. Suomessa Super Bowl näkyy muun muassa MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa 11.–12. helmikuuta välisenä yönä klo 1.30 alkaen. 

Jennerin Super Bowl -mainosesiintyminen ei suinkaan ole perheessä ensimmäinen laatuaan, vaan hänen tyttärensä Kim Kardashian, 43, tähditti T-Mobilen kampanjaa vuonna 2015.

– Olen hyvin kiitollinen siitä, missä olemme nyt urallamme ja kuinka pitkälle olemme päässeet, kuinka pitkälle perheemme on päässyt. Ja olen niin ylpeä heistä. Ja toivon, että he ovat ylpeitä minusta, Jenner sanoi lapsistaan ja perheensä menestyksestä.

Realityohjelmaan lähteminen oli Jennerin mukaan aikoinaan helppo päätös. Idea siitä syntyi vuonna 2006, ja sarja sai ensi-iltansa vuotta myöhemmin. Jenner ei olisi osannut koskaan kuvitella, että sarjasta tehtäisiin 24 tuotantokautta, ja 25. kautta kuvataan parhaillaan. 

Lähde: USA Today

Lue myös:

    Uusimmat