Sade tuo kävijöitä sisähuvituksiin: Suosio voi jopa seitsenkertaistua

Sateinen sää on tuonut kaivattua piristystä monen sisäaktiviteetteja tarjoavan yrityksen myyntiin.

Laserpelejä tarjoavan Megazone-ketjun toimitusjohtajan Antti Hannikaisen mukaan heinäkuu on yleensä myynnillisesti vuoden heikoin kuukausi, mutta tänä kesänä viime heinäkuun myyntilukemat on jo ylitetty Helsingin ja Vantaan toimipisteissä.

Myös liikuntaseikkailupuisto HopLopin ja sisäaktiviteettipuistoja pyörittävän SuperPark-ketjun edustajat kertovat, että kävijämäärät ovat kasvaneet kolean sään ansiosta.

– Kaikissa kolmessa puistossa kävijätavoite on vuodessa noin 150 000. Jos sää jatkuu tällaisena, saadaan paukuteltua kävijäennätyksiä, sanoo SuperPark-ketjun kehitysjohtaja Taneli Sutinen.

HopLopin toimitusjohtajan Timo Pulkin mukaan heinäkuussa kävijämäärä voi jopa 6–7-kertaistua, jos sataa ja on koleaa.

Lue myös:

    Uusimmat