Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Ralf Schumacher ajautui päin Coulthardia

(Kuva: Clive Rose/Getty Images)
(Kuva: Clive Rose/Getty Images)Getty
Julkaistu 30.07.2006 20:00(Päivitetty 30.07.2006 20:33)

Toyotan Ralf Schumacherin ja Red Bullin David Coulthardin F1:n Saksan GP sai huonon alun, kun kuljettajien autot osuivat yhteen. Törmäys tapahtui hiusneulamutkassa, jossa hieman Coulthardin takana ollut Ralf ei saanut autoaan kääntymään, vaan osui skotin auton kylkeen.

Coulthardin auton oikeanpuoleiset renkaat nousivat ilmaan Toyotan eturenkaan jäätyä Red Bullin takarenkaan alle, mutta Red Bull -auto kesti röykytyksen ilman ripustusrikkoa. Ralf joutui käymään varikolla hakemassa uuden etusiiven.

- Viikonloppu oli suuri pettymys, koska olisimme voineet saavuttaa paljon parempia tuloksia. Kilpailun lähtö oli vaikea ja sitten jouduin epäonnisesti kolariin David Coulthardin kanssa kolmannessa mutkassa. Renkaani lukkiutuivat enkä pystynyt enää ohjaamaan. Tällaiset asiat ovat normaaleja kilpa-autoilussa, Ralf kuittasi tapahtuneen.

Ralf joutui käymään kilpailun aikana neljästi varikolla, kun joutui kärsimään vielä varikon läpiajorangaistuksen varikkoylinopeudesta. Hän sijoittui yhdeksänneksi.

- Tulos oli kovaa työtä tehneelle tallille valitettava. Uskon aidosti, että jos olisin saanut ajaa alkuperäin taktiikkani mukaisesti, olisin voinut yltää palkintosijoitukseen, Ralf jossitteli.

David Coulthard oli erittäin vähäpuheinen.

- Lähdin kymmenenneltä sijalta ja ajoin maaliin 11:ntenä. Sellainen oli minun kisani eikä minulla ole enempää sanottavaa.

(MTV3)

Lisää aiheesta:

Villeneuve ei aja BMW:llä loppukaudestaAlonso ei pelkää Saksan toisintoaSchumi ei tarvitse samanlaista ylivoimaaRenault analysoinut syyt vaisuuteensaMichelin myönsi vääränlaisen rengastyypinSaksan GP:n lehdistökatsaus: Räikkönen ajaa jo punaisissa
Saksa 2006

Tuoreimmat aiheesta

Saksa 2006
  • 07.08.200614:07
    Unkari 2006

    Villeneuve ei aja BMW:llä loppukaudesta

  • 03.08.200613:22
    Bahrain 2006

    Alonso ei pelkää Saksan toisintoa

  • 03.08.200611:54
    Bahrain 2006

    Schumi ei tarvitse samanlaista ylivoimaa

  • 01.08.200615:08
    Saksa 2006

    Renault analysoinut syyt vaisuuteensa

  • 01.08.200612:13
    Saksa 2006

    Michelin myönsi vääränlaisen rengastyypin