Helsinkiläinen Lotta Westerlund törmäsi ikävään asiakaspalveluun viedessään akkuvikaisen älypuhelimen takuuhuoltoon.
Lotta kertoo vieneensä 13-vuotiaan poikansa Samsung Galaxy S5 -älypuhelimen takuuhuoltoon Sonera Kaupan pisteeseen, sillä puhelimessa ilmeni akkuvika.
Rutiinitoimenpide venähti kuitenkin useamman viikon pituiseksi erinäisten sattumusten takia.
– Ensin puhelin ei lähtenyt kolmeen viikkoon liikkeestänne itse huoltoon, sitten sen ilmoitettiin kadonneen ja lopulta löydettyänne sen jostain pöytälaatikosta yrititte laittaa sen pikana eteenpäin. Kun kävimme lauantaina kyselemässä luurin perään sen viivyttyä taas kaksi viikkoa "pikahuollossa", kävi ilmi, että huoltojärjestelmässänne oli unohdettu antaa jokin kuittaus, jota huoltoliike Salossa odotteli, joten puhelin oli lojunut nyt toisella pöydällä pari viikkoa. Mielenkiintoista olisi tietää, koska olisitte tähän ongelmaan havahtuneet jos emme olisi lauantaina liikkeessänne käyneet, Lotta kirjoittaa Facebook-päivityksessään.
Jos Facebook-päivitys ei näy, katso se täältä.
Lotta kertoo, ettei heille missään vaiheessa annettu aika-arviota työn kestosta, eikä varapuhelinta viikkoja huollossa olleen puhelimen tilalle.
Sonera Kaupan toiminnasta vastaava johtaja Jyrki Alamäki vahvistaa MTV Digille tapauksessa toimitun monella tapaa väärin.
