Prinssi Harry teki ensimmäisen julkisen esiintymisensä tyttärensä syntymän jälkeen.
Kohuissa ryvettynyt prinssi Harry teki ensimmäisen julkisen esiintymisen sitten Lilibet-tyttärensä syntymän. Kyseessä oli poolopeli, jonka tuotot lahjoitettiin hyväntekeväisyystapahtumassa.
Sussexin herttua loisti Coloradossa järjestetyssä ottelussa, kun hän takoi tiimilleen kaksi maalia. Samalla ottelussa kerättiin yli 2,5 miljoonaa puntaa hyväntekeväisyysjärjestö Sentebalelle. Ottelu päättyi 3-0 Harryn tiimin voittoon.
Lue myös: Brittihovista kantautuu odottamattomia huhuja – Meghanin ja Catherinen välien kerrotaan olevan "läheisemmät kuin koskaan"
Harry edusti tapahtumassa yksin, sillä hänen vaimonsa herttuatar Meghania ei nähty katsomossa tai kentän laidalla.
Vaikka kyseessä oli Harryn ensimmäinen julkinen esiintyminen Lilibetin syntymän jälkeen, mediahuomiotta prinssi ei ole suinkaan jäänyt. Viimeisin kohu syntyi Meghanin 40-vuotissyntymäpäivänä julkaistusta videosta, jossa prinssi esitteli jongleeraustaitojaan.


