Oletko huomannut hämmentävän yksityiskohdan karvanpoistomainoksissa? Laitevalmistaja räväyttää nyt aitoudella: "Ymmärrämme, ettei todellisuudessa ole niin hohdokasta"

0:47
Oletko joskus tunkenut nenäliinan kainaloosi? Nämä ongelmat jokainen hikoilija tunnistaa!

Karvanpoistolaitetta markkinoidaan nyt realistisilla kuvilla.

Kauppaketju Argos ja laitevalmistaja Philips ovat päättäneet tuoda luonnollisuuden takaisin karvanpoistoon. Yritykset ovatkin julkaisseet kuvia, joissa karvoja ei poisteta perinteiseen mainostyyliin virheettömältä ja kuvakäsitellyltä iholta, kertoo Popsugar.

Kolmasosa halusi nähdä samaistuttavampia vartaloita mainoksissa

Argos-kaupan ja laitevalmistaja Philipsin kyselyssä selvisi, että naisista hieman alle puolet häpeää karvanpoistosta puhumista. Kyselyyn vastasi 2000 naista.

Noin kolmasosa halusi nähdä mainoskuvissa karvanpoistoa hankalista paikoista, ei siis vain esimerkiksi sääristä; lähes kolmasosa halusi nähdä enemmän vartaloita, joihin voisi samaistua. 

Uusissa mainoskuvissa naiset esimerkiksi kumartuvat poistamaan karvoja reisien yläalueelta haarojen välistä.

– Uusien kuvien tarkoitus on päivittää mielikuvia karvanpoistosta, juhlia ja iloita karvanpoistokokemuksista, tiedote toteaa.

Täydellisen jaloja ajatukset kuvien julkaisun taustalla eivät ole, sillä tarkoituksena on myydä karvanpoistolaitetta; lisäksi Philipsin sivuilta löytyy edelleen myös siloteltuja mainoskuvia.

"Haluamme asiakkaidemme näkevän itsensä näissä kuvissa"

Selaa mainoskuvia nuolilla. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Yhtiöt pyytävät myös kansalaisia julkaisemaan kuvia sosiaalisessa mediassa tunnisteella #MyHairRemoval, suomeksi "minun karvanpoistoni".

– Haluamme asiakkaidemme näkevän itsensä näissä kuvissa ja kokevan, että ymmärrämme, ettei karvanpoisto todellisuudessa ole niin hohdokasta kuin miltä se yleensä netissä näyttää, Argosin edustaja kommentoi.

Lue myös

    Uusimmat

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja