Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Näistä asioista VR:lle valitetaan

VR:n lähiliikenteen juna Helsingin rautatieasemalla.
VR:n lähiliikenteen juna Helsingin rautatieasemalla.Lehtikuva
Julkaistu 07.08.2012 12:00

Junien myöhästymiset ja palvelun taso ärsyttävät junamatkustajia. Palautteisiin vastaaminen on enimmillään parinkymmenen ihmisen käsissä.

VR:lle tulevista valituksista valtaosa koskee junien myöhästymisiä. Seuraavaksi tulee palvelun laatu.

– Paljon otetaan yhteyttä konduktöörien toiminnasta, sekä negatiivisessa että positiivisessa mielessä. Positiivisessa palautteessa kiitellään yleensä hyvin onnistuneita palvelutilanteita. Valitukset taas liittyvät esimerkiksi siihen, että konduktööri ei ole pystynyt tekemään muutoksia lippuun, mikä ei sinänsä ole hänen vikansa, VR:n asiakaspalvelukeskuksen kehittämispäällikkö Rainer Lehtinen sanoo.

Suurin osa palautteista tulee talvella.

– Keliolosuhteet kuormittavat. Osa palautteista on erittäin ystävällisiä pieleenkin menneissä tilanteissa, mutta myös vihaisempia mahtuu joukkoon.

– Palautteita käsittelee kiireestä riippuen 10–20 henkilöä. Vaikka meillä on valmiita vastauspohjia käytössä, aiheet vaihtelevat niin paljon, että usein vastaus räätälöidään asiakkaalle, Lehtinen sanoo.

Studio55.fi/Piia Simola

Mitä juniin unohtuu? Nämä ovat yleisimmät löytötavarat

Lisää aiheesta:

20 todistetta, että sinulla menee paremmin kuin luuletHyvää Elämää -ohjelma jatkaa terveyden tiellä – Studio55.fi-sivujen päivitys lakkaaJo viiden kilon ylipaino voi nostaa syöpäriskiä puolellaSyöpäpotilaan hiustenlähtö vähenee tutkitusti tällä keinollaViisi merkkiä siitä, että olet pitkäkestoisessa parisuhteessaHikoilu on kiinni koosta, ei sukupuolesta
Studio55

Tuoreimmat aiheesta

Studio55
  • 06.03.201706:15
    Studio55

    20 todistetta, että sinulla menee paremmin kuin luulet

  • 02.03.201708:06
    Studio55

    Hyvää Elämää -ohjelma jatkaa terveyden tiellä – Studio55.fi-sivujen päivitys lakkaa

  • 02.03.201706:15
    Syöpä

    Jo viiden kilon ylipaino voi nostaa syöpäriskiä puolella

  • 01.03.201719:30
    Studio55

    Syöpäpotilaan hiustenlähtö vähenee tutkitusti tällä keinolla

  • 01.03.201706:15
    Studio55

    Viisi merkkiä siitä, että olet pitkäkestoisessa parisuhteessa