Mainos

MTV uudistaa markkinoinnin toimintamallejaan – markkinointijohtaja Jere Teutari jättää yhtiön

MTV selkeyttää markkinoinnin ja tutkimuksen toimintamallejaan tuomalla ne yhtiön keskitetyn palvelumallin sijaan suoraan liiketoimintayksikköjensä etulinjaan.

Uudistus tiivistää MTV Oy:n johtoryhmää, jotta yhtiö pystyy entistä paremmin ja nopeammin vastaamaan alati muuttuvaan markkinatilanteeseen.

Uudistuksen johdosta MTV lakkauttaa keskitetyn markkinointijohtajan tehtävän ja markkinointijohtaja Jere Teutari jättää yhtiön.

– Haluamme tiivistää talon johtamista ja lisätä ketteryyttämme liittämällä markkinointi-, tutkimus- ja analytiikkatoiminnot osaksi liiketoimintoja, MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund taustoittaa uudistuksia.

MTV:llä on kaksi liiketoimintayksikköä, joista mainosrahoitteisessa liiketoiminnassa ovat MTV:n TV-kanavat MTV3, Sub ja AVA sekä digitaalisen kanavat Katsomo, MTV.fi ja Luukku.com. MTV:n kuluttajarahoitteisessa liiketoiminnassa puolestaan operoidaan C More suoratoisto- ja maksu-tv-palveluita.

Mainosrahoitteisen liiketoimintayksikön johtaja Sami Vikback ja kuluttajaliiketoimintayksikön johtaja Johannes Leppänen vastaavat jatkossa omien yksiköidensä markkinointiviestinnästä yhdessä liiketoimintojensa nykyisten markkinointipäällikköjen kanssa.

 

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.