Taskupuhelut käyvät harvemmin erityisen kalliiksi, mutta mikäli soittamisen sijaan ostaakin tietämättään autoonsa tuhansien arvoisen ohjelmistopäivityksen, ei pieni panikointi tule yllätyksenä.
– Elon, teidän asiakaspalvelunne on jopa surkeampaa kuin viimeksi väitin. Se on suorastaan loukkaus asiakkaitanne kohtaan.
Näin täräytti kirjailija ja filosofi Nassim Nicholas Taleb keskiviikkona Twitter-tilillään.
Parahdus oli kohdistettu Teslan toimitusjohtajalle Elon Muskille. Taleb oli liittänyt twiittiinsä kuvankaappauksen Teslan asiakaspalvelun kanssa käymästään sähköpostinvaihdosta, mikä avaa kirjailijan turhautumisen syitä.
Kallis taskupainallus
Taleb oli omien sanojensa mukaan ostanut vahingossa 4 333 dollarin arvoisen ohjelmistopäivityksen autoonsa vahingossa. Osto oli tapahtunut Talebin taskussa olleen puhelimen Tesla-sovelluksella. Hän sai tietää asiasta istahtaessaan autoonsa, mutta ei enää tässä vaiheessa pystynyt perumaan tietämättään tekemäänsä ostoa.
Mikäli julkaisu ei näy, katso se täältä.