Herttuatar Meghanin käyttämä asuste myytiin loppuun 10 minuutissa: ”Urani tärkein hetki”

Prinssi Harry ja herttuatar Meghan edustivat ensimmäistä kertaa häiden jälkeen 0:45

Herttuatar Meghan on Britannian uusi tyyli-ikoni, jonka valintoja tarkkaillaan herkeämättä.

VIDEO: Kurkkaa prinssi Harryn ja herttuatar Meghanin ensimmäiseen edustustapahtumaan avioparina

Prinssi Harryn puoliso Meghan Markle esiintyi ensimmäistä kertaa herttuattarena maanantaina 22. maaliskuuta, kun tuore aviopari osallistui prinssi Charlesin syntymäpäiväjuhlallisuuksiin.

Tuolloin herttuattarella oli yllään puuterin värinen kotelomekko, sävy sävyyn käsilaukku sekä ruusukultaiset timanttikorvakorut. Erityisesti korvakorut kiinnittivät monen muotitietoisen huomion, sillä suunnittelija Vanessa Tugendhaft kertoo People-lehdelle, että herttuattaren esiintymisen jälkeen ne myytiin loppuun 10 minuutissa.

18 karaatin ruusukultakoruja myydään 2945 dollarilla eli noin 2523 eurolla. 

– Se oli hullua! Saman sarjan kaula- ja rannekorut myytiin loppuun pian myöhemmin ja nyt niihin on pitkä jono. Se on upeaa! suunnittelija hehkuttaa.

Vanessa Tugendhaft Joaillerie -merkin tuotteita on aiemmin nähty muun muassa Madonnan, Anne Hathawayn ja Kate Hudsonin yllä, mutta kukaan ei ole saanut aikaan samanlaista hurmosta kuin herttuatar.

– Luulen, että se oli urani tärkein hetki. Meghan on niin kaunis ihminen ja se, että hän pitää korujamme ensimmäisessä edustustapahtumassaan, on upeaa. Sillä oli niin suuri vaikutus, Tugendhaft kiittelee.

– Hän vaikuttaa mukavalta ihmiseltä ja ihmiset pystyvät samaistumaan häneen. Naiset haluavat olla kuin hän – yksinkertaisesti tyylikkäitä, suunnittelija arvioi.

Tyylihurmos ei jäänyt korvakoruihin. Herttuattaren yllä nähty Goat-merkin mekko myytiin loppuun ja yrityksen verkkokauppa kaatui yleisöryntäyksen vuoksi. Myös Wilbur and Gussie -merkin käsilaukku loppui tunneissa.

Lue myös:

    Uusimmat