Brittikauppa mainosti seksileluja lahjaksi äideille, mutta joutui pyytämään anteeksi – kaikki eivät ymmärtäneet, miksi: "Äiditkin ansaitsevat pitää hauskaa"

9:03
Ei vain suriseva sauva! Tällaisia ovat nykyaikaiset seksilelut, jotka maksavat jopa satoja euroja.

Boots-kauppa ehdotti äitienpäivälahjaksi seksilelua ja sai pian kriitikot kimppuunsa. Mainoksen puolustajien mukaan äidit kenties olisivat arvostaneet saatuaan kerrankin kukkien sijaan "nautinnollisen lahjan".

Boots-kaupan kampanja äideille oli joillekin kriitikoille liikaa. Äitienpäivää vietetään Isossa-Britanniassa jo maaliskuussa, minkä kunniaksi Boots julkaisi äitienpäivälahjakampanjan, kertoo Yahoo.

Seksileluja mainostettiin "täydellisenä lahjana"

Mainoksessa oli kuva tytöstä ja äidistä, jotka katsovat isoäitiä ikkunalasin läpi; kuvan alla esiteltiin eri värisiä ja -muotoisia seksileluja.

– Etsitkö täydellistä lahjaa kaukana asuvalle äidillesi? Tai lähellä, mutta kuitenkin kaukana olevalle äidillesi? Missä tahansa hän onkin, meillä on jotakin, mitä hän rakastaa, ketju sanaili mainoksessaan.

Toisessa saman teeman mainoksessa käytettiin sanoja "rakkauden lahjat".

Andrew näki mainoksen – huvittui, mutta alkoi sitten epäillä sopivuutta

Yksi seksilelumainoksen nähneistä oli Andrew Whiting. Hän sai mainoksen somekanaviinsa. Andrew piti mainosta epäsopivana, mutta myös huvittavana.

– Kun ensin näin sen, nauroin. Se oli aika hauskaa. Mutta sitten näin kuvassa olevan pienen tytön ja ajattelin, että tuo on vähän sopimatonta, mies kertoi Mirrorille.

Andrew myöntää, ettei ensin ymmärtänyt, mitä mainoskuvassa on. Hän kuitenkin kertoo pitäneensä mainosta loppujen lopuksi huvittavana.

Kai osaat jo? Näin seksileluja huolletaan! Juttu jatkuu videon alla.

0:50

– Rehellisesti, en edes tiennyt, että Boots myy tuollaisia tuotteita. Ehkä niidenkin on pitänyt koronaeristyksen aikana laajentaa, mies heittää.

Äitien seksilelut johtivat kritiikkiin – mainos vedettiin pois

Kuten arvata saattaa, äitien mahdolliset orgasmit olivat kuitenkin kansalle liikaa. Boots sai kritiikkiä mainoksistaan ja päätyi vetämään ne pois.

– Olemme hyvin pahoillamme mahdollisesta mielipahasta, mitä mainoksemme aiheutti, edustaja totesi Metro-lehdelle.

Ketjun mukaan erikoinen kuvavalinta johtui siitä, että kaksi mainosta oli erehdyksessä yhdistetty yhdeksi sosiaalisessa mediassa. Seksileluihin liittyvä mainos oli osa kohdennettua kampanjaa ja näkyi vain pienelle ihmisryhmälle. Tajuttuaan mokansa Boots veti mainokset pois.

"Mikseivät äidit saisi saada seksilelua äitienpäiväksi..."

Yahoo tosin huomautti, että äidit kenties olisivat arvostaneet "nautinnollista lahjaa".

– Näyttää siltä, että monen äidin lapsi huokaisee helpotuksesta Bootsin pikaisen "takaperinvoltin" ansiosta, mutta emme ole ihan varmoja siitä, että äiditkin ovat tästä yhtä onnellisia, sivusto veistelee.

Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen täältä.

Myös sosiaalisessa mediassa on ihmetelty sitä, että mainos täytyi vetää pois.

– Ilonpilaajat, Mary Impey kommentoi Metro-sivuston uutiseen Facebookissa.

– Mikseivät äidit saisi saada seksilelua äitienpäiväksi, se on paljon hauskempaa kuin kukat, Tony Kiely kirjoittaa.

– Mitä väärää tässä on? Äiditkin ansaitsevat pitää hauskaa ilman lapsia, Geraldine Patrick kysyy.

Lue myös:

    Uusimmat

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja