Kun yritys tarvitsee lainan pikaisesti ja luotettavasti, hyvän asiakaspalvelun merkitys korostuu. Yritysluoton asiakaskoordinaattori Ronny Rännälä tietää, kuinka asiakkaan tyytyväisyys taataan tiukoissakin tilanteissa.
Kalenterivuoden tärkeimmän sesongin puskiessa päälle tai kaupan käydessä jo kuumimmillaan, yrityksen taloudenpito, kassavirran vaihtelut tai kasvutarve saattavat tuoda eteen lainatarpeita. Näissä tilanteissa yrityksen tarvitsema lisärahoitus täytyy tarvittaessa saada rivakasti kuntoon. Nopeita lainapalveluja tarjoavan Yritysluoton asiakkaiden vaativimmatkin tilanteet selviävät loistavan asiakaspalvelun ansiosta.
Ripeyden takaavat rautaiset ammattilaiset. Yritysluoton asiakaskoordinaattori Ronny Rännälä, 26, kohtaa työssään kaikenkokoisia ja -ikäisiä yrityksiä, joilla on kiireinen tarve lainalle. Yritysasiakkaita löytyy useilta toimialoilta ympäri Suomen.
Ronny Rännälä
– Hyvä asiakaspalvelija ymmärtää asiakkaan tarpeet, vaatimukset ja halut. Hän myös tietää, kuinka ne kohdataan. Loistava asiakaspalvelija osaa lisätä päälle hieman ekstraa: luoda asiakkaalle vau-fiiliksen ja taata, ettei ilmaan jää kysymysmerkkejä. Asiakasta palvellaan kokonaisvaltaisesti ja lopputuloksena molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä, Rännälä (kuvassa) toteaa.
”Asiat selitetään aina juurta jaksaen”
Yritysluoton asiakkaat ovat tuoreen asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan erittäin tyytyväisiä palveluun. Lainan hakemisen helppous ja tilityksen nopeus ovat asiakkaille merkittävimpiä syitä Yritysluoton palveluiden valitsemiseen. Asiakaspalvelun tuki ja palvelun taso nousevat tuloksissa kärkitasolle.
