Vodkabrändi ryhtyi myymään "limuviinaa" poskettomaan hintaan – tölkkien sisältö se vasta yllättääkin

Alkoholibrändi myy"limuviinaa"parilla kympillä – tölkit ovat kuitenkin sisältä tyhjiä 0:46 Alkoholibrändi myy"limuviinaa"parilla kympillä – tölkit ovat kuitenkin sisältä tyhjiä
KATSO VIDEO: Vodkayritys Tito's valmistaa "tölkitettyjä cocktaileja", jotka ovat kuitenkin sisältä tyhjiä. Tästä on kyse.

Vodkastaan tunnettu teksasilainen juomavalmistaja Tito’s on yllättäen ryhtynyt myymään tyhjiä juomatölkkejä.

Niin sanotut RTD-juomasekoitukset eli ready to drink -juomat, tai puhekielessä limuviinat, ovat viime vuosina kasvattaneet suosiotaan niin meillä kuin maailmallakin. Valmiiksi tölkkeihin sekoitetut cocktailit tekevät kauppansa ja yhä useampi valmistaja on ryhtynyt niitä tuottamaan.

Tyhjiä tölkkejä 20 dollarin hintaan – tästä on kyse

Nyt myös Teksasin Austinista kotoisin oleva kuuluisa vodkabrändi Tito’s on hypännyt RTD-juomien kelkkaan – tai ainakin tavallaan. Yritys on nimittäin ryhtynyt valmistamaan "tölkitettyjä cocktaileja", jotka ovat kuitenkin sisältä tyhjiä. Käytännössä Tito´s myy siis tölkkejä ilman juomaa, ja vieläpä 20 dollarin hintaan.

Tyhjät juomatölkit irvailevat tölkitettyjen cocktailien trendille ja Tito’s suositteleekin jokaista asiakasta sekoittamaan cocktailinsa tölkkiin ihan itse.

– Voit valmistaa cocktailin haluamallasi tavalla, ja jos haluat että se on kuljetettavissa, tässä on sinulle valmistamamme tölkki sitä varten – se vain sattuu olemaan tyhjä, Taylor Berry Tito’sin markkinointiosastolta kertoo CNN:lle.

"Teemme yhtä asiaa ja mahdollisimman hyvin"

Ilmeisesti Tito’silla ollaan sitä mieltä, että valmiiksi tölkkiin sekoitetuista cocktaileista ei koskaan voi tulla niin hyvä kuin itse kotona valmistetuista. Berryn mukaan alkoholiyritys on kyllä saanut asiakkailta toiveita tölkitetyistä cocktaileista. Yritys haluaa kuitenkin keskittyä vodkan valmistamiseen.

– Olemme toimineet neljännesvuosisadan ajan, ja alkoholialalla on nähty monia trendejä. Olemme kuitenkin pysyneet uskollisina juurillemme, eli teemme yhtä asiaa ja mahdollisimman hyvin. 

CNN:n mukaan vodka on Yhdysvaltojen myydyin väkevä alkoholijuoma ja perheomisteinen, vuodesta 1995 toiminut Tito’s yksi suosituimmista brändeistä. Tito’s kauppaa tyhjiä tölkkejä rajoitetun ajan, ja tuotot ohjataan hyväntekeväisyyteen.

Lähde: CNN

Lue myös:

    Parhaat ruokaohjelmat

    • card_kaappaus_keittiossa
      Kaappaus keittiössä

      Huippukokki Kari ‘Kape’ Aihinen rientää suomalaisten kotikokkien avuksi. Nirsoilu, napostelu ja liian yksipuoliset ruokavaliot jäävät historiaan, kun Kape palauttaa keittiöihin tekemisen ilon sekä tuo lautasille värejä ja terveellisiä, maukkaita ruokia. Tehdään keittiöstä taas kodin paras paikka!