Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Lifestyle
Makuja-sivujen kansikuva
Makuja
Etusivu
Ruokauutiset
Reseptit
Reseptihaku
Halpa vs. kallis
Koko Suomi leipoo

Ravintolalta tyly vastaus suomalaiselle asiakkaalle: "Jos et ymmärrä venäjän kieltä..."

TripAdvisorissa asiakkaat ja ravintoloitsijat kohtaavat palautteen muodossa.
TripAdvisorissa asiakkaat ja ravintoloitsijat kohtaavat palautteen muodossa.Shutterstock
Julkaistu 06.07.2016 13:03

MTV LIFESTYLE

Suomalaisen asiakkaan viipurilaiselta ravintolalta saama tyly palaute kummastuttaa Twitterissä.

Muun muassa hotelli- ja ravintola-arvosteluja sisältävässä TripAdvisor-palvelussa julkaistu viipurilaisen ravintolan palaute suomalaiselle asiakkaalle on hämmentävää luettavaa. Epäystävälliseen sävyyn kirjoitetussa viestissä todetaan, että asiakkaan olisi jatkossa syytä turvautua Google-kääntäjään päättäessään, mihin ravintolaan mennä. 

Tässä sanasta sanaan palaute, joka oli jätetty suomalaiselle asiakkaalle:

"Ole hyvä käytä google kääntäjää jos seuraavalla kerralla etsit Viipurin ravintoloita Tripadvisorista.

Koska kaikki siellä on kirjoitettu: pienestä vessasta, että meillä ei tarjota alkoholia ja että jos kahvilassa on toisia ihmisiä sinun täytyy odottaa.

Ole hyvä lue tripadvisoria ahkerasti jos et ymmärrä venäjän kieltä.

Ja ole hyvä et mene tänne jos sinä tarvitset vain suuren vessan, sinä pidät vahvoista alkoholijuomista ja haluat saada pikaruokaa." 

Tarina ei kerro, millaisen palautteen asiakas oli itse jättänyt alun perin ravintolalle.

Lähde: Twitter

Lisää aiheesta:

Ravintola New Jerseyssä asetti porttikiellon alle 10-vuotiaille: Loppu "hullulle sotkulle ja tilaa vieville syöttötuoleille"Vicky jakoi Twitterissä kuvan ravintolan ruokalistasta ja somemyrsky oli valmis: Tilaisitko sinä tämän pihvin?Ravintoloitsija tylyttää negatiivisia arvioita antaneita asiakkaita: ”Vedä ruskea paperipussi päähäsi”Suomalaisravintoloitsijan vastaus töykeään palautteeseen saa yhä oudompia käänteitä – ”säikähdin tosissaan”Suomalaisravintoloitsijan vastaus töykeään palautteeseen todistaa, ettei asiakas ole aina oikeassa – "maksetaan samalla mitalla takaisin"Asiakas arvosteli kovin sanoin baaria – omistajalta täydellinen vastaus
RavintolatMakuja

Tuoreimmat aiheesta

Ravintolat
  • 2.11.10:52
    Helsinki

    Helsinkiä pääsee ihailemaan nyt uudesta paikasta – alla vilistää päivittäin neljännesmiljoona ihmistä

  • 1.11.17:43
    Ruoka

    Katrina on työskennellyt tarjoilijana yli 20 vuotta – tällaisia ovat suomalaiset asiakkaat

  • 31.10.15:05
    Huijaukset

    Poliisi: Tampereen feikkiravintolaa operoitiin Afrikasta

  • 30.10.13:38
    Verot

    Pizzerioista ja kebabravintoloista löytyi 11 miljoonaa maksamattomia veroja

  • 30.10.11:26
    Ruoka

    Kozeen Shiwan haastettiin oikeuteen – näin hän vastaa syytöksiin