Mainos
Mainos

Pitihän se arvata: Kauppoihin erikoiserä Mörkö-makkaraa –"Kansa halusi, joten me teimme sellaisen"

Atria tiedottaa lanseeraavansa Wilhelm-tuoteperheeseen erikoiserän Mörkö-makkaraa. 

Suomen jääkiekon MM-kullan kunniaksi Atria laajentaa Wilhelm-tuoteperhettään 60 000 pakkauksen erikoiserällä. Kultajoukkueen kapteenin mukaan nimetty ”Mörkö-makkara” on myynnissä  kaupoissa kautta maan. 

Voitokkaan joukkueen kapteeni inspiroi Atriaa julkaisemaan finaalin jälkeisenä päivänä leikkisän mainoskampanjan, jossa Wilhelm-tuoteperhettä oli laajennettu kapteenin mukaan nimetyllä ”Mörkö-makkaralla”.

Iltapäivälehdissä ja sosiaalisessa mediassa julkaistujen mainosten seurauksena Atrian kuluttajapalveluun tulvi kysymyksiä siitä, mistä Mörkö-makkaraa saa ostaa ja tuleehan tuote oikeasti kauppoihin. Atria päätti vastata kuluttajien toiveeseen rajoitetulla Mörkö-makkara-erällä.

– Kuluttajien signaali oli selvä: kansa halusi Mörkö-makkaran, joten me teimme sellaisen, kertoo Atrian markkinointipäällikkö Elina Vuolle

Mörkö-makkara on myynnissä torstaista 6.6. alkaen. Vuole sanoo Mörkö-makkaran olevan eräänlainen keräilykappale. Myös muut elintarvikevalmistajat ovat iskeneet kiinni kultahuumaa. Kerroimme toukokuussa, että juomavalmistaja Hartwall tuo myyntiin erikoiserän kultaisia Karjala-tölkkejä Leijonien kunniaksi.

Katso videolta, miten Marko "Mörkö" Anttila valmistaa suosikkipastaansa:


 

Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja