Ravintoloiden asiakaspalvelu on puhuttanut tällä viikolla TripAdvisor-palvelussa aiheutuneen kohun myötä. Makuja.fi otti selvää, millaisia ikäviä asiakaskokemuksia Hans Välimäellä on ollut uransa aikana.
Ravintoloiden henkilökunta joutuu kohtaamaan paljon erilaisia asiakkaita arjessaan – ja väistämättä joukkoon mahtuu myös niitä ikävämpiä tapauksia. Huippukokki Hans Välimäki paljasti Makuja.fi:lle oudoimman tilanteen, johon hän on asiakaspalveluammatin myötä joutunut.
Ravintoloiden asiakaspalvelu nousi tällä viikolla keskustelunaiheeksi, kun TripAdvisor-palveluun tullut negatiivinen palaute sai aikaan sanasodan asiakkaan ja ravintola Groteskin ravintolatoimenjohtaja Paul Hickmanin välillä. Hickman ei hyväksynyt palautetta sellaisenaan, sillä asiakas oli hänen mukaansa muun muassa nimitellyt ravintolan työntekijöitä törkeään sävyyn.
Naistenvessassa harrastettiin paljon "ystävyyttä"
Välimäki kertoo, että ravintoloitsijat kohtaavat työssään hyvin erilaisia asiakkaita. Välimäelle ongelmaksi muodostuivat yhteen aikaan hänen silloisen ravintolansa, Chez Dominiquen wc-tilojen tapahtumat.

