Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Lifestyle
Makuja-sivujen kansikuva
Makuja
Etusivu
Ruokauutiset
Reseptit
Reseptihaku
Halpa vs. kallis
Koko Suomi leipoo

Coca-Colalta jättiuudistus: Tältä uudet tölkit näyttävät

Shutterstock
Julkaistu 09.03.2015 17:33

MTV LIFESTYLE

Juomayhtiö Coca-Cola uudistaa juomatölkkinsä ja -pullonsa eri puolilla Eurooppaa.

Coca-Cola tekee uudistuksen juomatölkkeihin ja -pulloihin, ja muuttaa niiden ulkonäköä entistä yhtenevämmäksi. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Markkinointi&Mainonta.

Uudet pakkaukset tulevat myös Suomeen

Coca-ColaTältä uudet Coca-Cola-tölkit näyttävät.Coca-Cola

Coca-Cola tölkkien uudet ilmeet tullaan näkemään Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Iso-Britanniassa, Espanjassa, Hollannissa, Irlannissa, Belgiassa ja Ranskassa. Syynä uudistukseen on se, että tölkkien halutaan näyttäytyvän samanarvoisessa valossa asiakkaiden silmissä, eikä niiden haluta siten olevan liian samannäköisiä.

– Yhden brändin ajattelumme tekee Coca-Cola-juomista aiempaa vahvemman tuoteperheen, jossa kalorittomat juomavaihtoehdot esiintyvät tasa-arvoisina alkuperäisen klassikkobrändin rinnalla, Suomen Coca-Colan senior brand manager Marian Jernström kertoo.

Myös Pepsi-tuoteperhettä uudistettiin

Pepsi

Pepsi vastasi vuonna 2014 osaltaan tänä päivänä joka saralla käytävään kovaan kilpailuun lanseeraamalla uuden tuotteen, Pepsi Nextin. Pepsi Nextin erikoisuus on se, että se sisältää 30 prosenttia vähemmän sokeria kuin tavallinen, sokeroitu Pepsi.

Suomi oli yksi ensimmäisistä markkina-alueista maailmassa, joille Pepsi NEXT lanseerattiin.

– Pepsi Next on lähtenyt hyvin liikkeelle ja tuonut kasvua Pepsiin, Hartwallin alkoholittomien juomien kategoriamarkkinointijohtaja Noora Pöyhönen kertoo.

Lähteet: Coca-Cola, Pepsi

Lisää aiheesta:

Coca-Colan tölkkeihin uudistus Pepsi Max -limupulloihin tulossa merkittävä muutos: "Suomalaiset näyttävät meille kaikille esimerkkiä"Sano hyvästit tutulle Spritelle –1960-luvulta lähtien myytyyn ikoniseen pulloon ja reseptiin oleellinen muutosCoca-Colan tölkkeihin tulossa kesällä ennenkuulumaton muutos – katso itse, luulisitko painovirheeksi? Juomajätti Coca-Colalta historiallinen brändiuudistus! Värikkäät uutuudet suomalaisiin kauppoihin ensimmäisten joukossaCoca-Cola lanseerasi hämmentävän uutuusjuoman – Pepsi teki saman jo lähes kolme vuosikymmentä sitten
JuomatMakuja
Tältä näyttää Pepsi Next.
Pepsi

Tuoreimmat aiheesta

Juomat
  • 16.9.12:32
    Alko

    Alko kokeili K18-energiajuomien myyntiä – näin siinä kävi

  • 16.9.07:43
    Halpa vs. kallis

    Testasimme kauppojen halvimmat merkit: Mikä omenamehuista on paras?

  • 13.9.09:44
    Ruokakauppa

    Energiajuomia myydään pikkulapsillekin – Normalin maajohtaja: "Suositus ei ole myyntikielto"

  • 9.9.09:55
    Viinit

    Samppanja olikin halpaa viiniä hiilihapotettuna – viinintekijä narahti miljoonahuijauksesta

  • 8.9.09:49
    Alkoholi

    Alkoholin vaikuttajamarkkinointia ei ollakaan kieltämässä