Burger King mullistaa globaalia pikaruokaketjukulttuuria avaamalla Suomeen maailman ensimmäisen ”hiljaisen autokaistan” , jonka ansiosta ruokatilaus hoituu ilman, että asiakkaan tarvitsee lausua sanaakaan.
Burger King mullistaa globaalia pikaruokaketjukulttuuria avaamalla Suomeen maailman ensimmäisen ”hiljaisen autokaistan” eli Silent Pick Driven.
Mobiilisovellus Restiksen kautta toimivan palvelun ansiosta asiakas pystyy tekemään, maksamaan ja noutamaan tilauksensa ilman minkäänlaista verbaalista kommunikaatiota tai jonottamista.
Suomen markkinoille räätälöity konsepti
Kyseessä on Suomen markkinoille räätälöity, mutta kansainvälisestikin ainutkertainen innovaatio, joka leikittelee stereotypioilla ”suomalaisten melankolisesta mielenlaadusta ja sosiaalisten tilanteiden kammosta”.
– Burger King uskoo tietysti ihmisten väliseen sanalliseen kanssakäymiseen, mutta Suomessa asuu myös valtava joukko perusluonteeltaan hiljaisia ja ujoja ihmisiä, joille tahdomme tarjota vaihtoehtoisen tilausmuodon, sanoo Restel Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Toni Flyckt.
Sen lisäksi, että ruokatilauksen voi hoitaa ilman kommunikaatiota, uusi keksintö nopeuttaa tilausprosessia huomattavasti, keskimäärin 7–8 minuutilla.