Suomalainen 358-mainostoimisto suunnitteli Kylie Jennerin huulipunamainoksen.
Helsinkiläinen 358-designmainostoimisto suunnitteli lanseerausvideon seurapiirikuningatar Kylie Jennerin kosmetiikkabrändin Kylie Cosmeticsin uudelle huulipunalle. 358:n mukaan 13. joulukuuta lanseerattujen huulipunien 20 sävyä myytiin loppuun 16 minuutissa.
– Meillä oli kunnia työskennellä Kylie Jennerille ja Kylie Cosmeticsille, kun teimme tämän lyhyen lanseerausvideon hänen uusille, tuleville huulipunilleen, 358 kirjoittaa Instagram-tilillään.
Jenner julkaisi lanseerausvideon sosiaalisessa mediassa 6. joulukuuta, sopivasti satavuotiaan Suomen itsenäisyyspäivänä. Katselukertoja videolla on jo yli kolme miljoonaa.
358 on suunnitellut myös muun muassa Länsimetron mainoksia HSL:lle sekä eri brändien ruokapakkauksia. M&M:n mukaan Jennerin ja mainostoimiston yhteistyö sai alkunsa Instagramissa, kun Kardashian Jenner Communications otti yhteyttä toimistoon ja tiedusteli kiinnostusta yhteistyöhön. Mainostoimisto oli ilmeisesti kiinnittänyt yhtiön huomion aiemmilla, Instagramiin ladatuilla työnäytteillään.
