Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Suomalaisfirma suunnitteli Kylie Jennerin meikkimainoksen – huulipunat myytiin loppuun minuuteissa

Copyright Rex Features Ltd 2012/All Over Press
Julkaistu 15.12.2017 12:16

MTV VIIHDE

Suomalainen 358-mainostoimisto suunnitteli Kylie Jennerin huulipunamainoksen. 

Helsinkiläinen 358-designmainostoimisto suunnitteli lanseerausvideon seurapiirikuningatar Kylie Jennerin kosmetiikkabrändin Kylie Cosmeticsin uudelle huulipunalle. 358:n mukaan 13. joulukuuta lanseerattujen huulipunien 20 sävyä myytiin loppuun 16 minuutissa. 


– Meillä oli kunnia työskennellä Kylie Jennerille ja Kylie Cosmeticsille, kun teimme tämän lyhyen lanseerausvideon hänen uusille, tuleville huulipunilleen, 358 kirjoittaa Instagram-tilillään.

Jenner julkaisi lanseerausvideon sosiaalisessa mediassa 6. joulukuuta, sopivasti satavuotiaan Suomen itsenäisyyspäivänä. Katselukertoja videolla on jo yli kolme miljoonaa.

358 on suunnitellut myös muun muassa Länsimetron mainoksia HSL:lle sekä eri brändien ruokapakkauksia. M&M:n mukaan Jennerin ja mainostoimiston yhteistyö sai alkunsa Instagramissa, kun Kardashian Jenner Communications otti yhteyttä toimistoon ja tiedusteli kiinnostusta yhteistyöhön. Mainostoimisto oli ilmeisesti kiinnittänyt yhtiön huomion aiemmilla, Instagramiin ladatuilla työnäytteillään.


Jenner tunnetaan Kardashianit-sarjasta ja hänen Instagram-tilillään on sata miljoonaa seuraajaa. 20-vuotias Jenner on Kardashian-klaanin kuopus, mutta hän on silti perheen rikkain.  Observerin mukaan hän on luonut kosmetiikkayrityksellään kymmenien miljoonien arvoisen omaisuuden. 

Lisää aiheesta:

Kylie Jennerin uuden meikkisarjan inspiraationa ikoninen kauhuelokuva – hyytävällä mainosvideolla ei tekoverta säästeltyKylie Jennerin muuttunut ulkonäkö sai fanit häkeltymään – poseeraa kurveja nuolevassa luomuksessaTravis Scott hemmotteli Kylie Jenneriä todellisella ökylahjalla: "Taloni on peitetty!"Ruotsalainen Bianca Ingrosso rikastuu meikeillään – syytetään Kylie Jennerin kopioksi Kylie Jenner esitteli bikinityyliään – retroasusteella posketon hintaJättisumma! Näin hurjasti Kylie Jenner voi tienata yhdellä Instagram-kuvalla
Seurapiirit

Tuoreimmat aiheesta

Seurapiirit
  • 15:22
    Linnan juhlat

    Asiantuntijat: Tässä olivat Linnan parhaat pukeutujat

  • 14:09
    Linnan juhlat

    Meikkitaiteilija Raili Hulkkonen, 79, painoi huiman työurakan juuri ennen Linnan juhlia

  • 13:31
    Katri Helena

    Katri Helena oli Linnan juhlien ensimmäinen kättelijä: "Hienoltahan se tuntui"

  • 12:10
    Seurapiirit

    Seela Sellan näyttävät asusteet käänsivät katseita – kertoo tyylinsä taustat

  • 09:20
    Linnan juhlat

    Näyttävässä frakkiasussa edustanut Matti Myllyaho kokee Linnan juhlat poikkeuksellisella tavalla: "Iso yllätys"