SaiPan markkinointijohtajalta avoin päivitys seuran haastavasta tilanteesta – "Syvällä uidaan"

Maalikooste: SaiPa - Sport 1:31
Videolla kuvaa SaiPan edellisestä ottelusta.

SM-liigassa pelaavan SaiPan viestintä- ja markkinointijohtaja Jussi Viljakainen avasi seuran haastavaa tilannetta avoimesti omalla Twitter-tilillään.

SaiPan kausi on alkanut todella mollivoittoisesti. Seitsemästä ottelustaan SaiPa on onnistunut voittamaan vain yhden ja sarjataulukossakin sijoitus on tylysti viimeistä edellinen. Pelillisten asioiden lisäksi haasteita riittää myös kaukalon ulkopuolella.

Koronavirus on tuonut SM-liigassa pelaaville seuroille suuria taloudellisia haasteita. Sen lisäksi SaiPan kotiareena Kisapuiston jäähalli alkaa vedellä viimeisiään ja Lappeenrannassa onkin pohdittu uuden hankkeen aloittamista, mutta ilmassa on suuria haasteita.

SaiPan vaikeudet kiekkokaukalossa saivat jatkoa keskiviikkona, kun se hävisi kotikentällään Sportille 0-3-lukemin. SaiPan viestintä- ja markkinointijohtajana toimiva Jussi Viljakainen otti seuran tilanteeseen kantaa omalla Twitter-tilillään.

– Syvällä uidaan. Peli sakkaa, talous sakkaa, areenahanke sakkaa, Viljakainen kirjoittaa.

Vaikeasta tilanteesta huolimatta SaiPan toimistolla painetaan täysillä hommia kurssin kääntämiseksi.

– Vaikka ei olekaan herkkua, pitää olla onnellinen ja ylpeä, että saa taas huomenna mennä painamaan töitä tämän hienon yhteisön eteen ja yrittää kääntää kurssia sillä pienellä tontilla, jolla itse operoi, Viljakainen jatkaa.

Lue myös:

    Uusimmat