Raskaana oleva äiti tilasi yli 200 euron kotiinkuljetuksen, joka ei ulottunutkaan kotiovelle asti: "Tätä ei pitäisi tapahtua kellekään"

8:16

Raskaana oleva Amy tilasi ruokaa kotiinkuljetuksena. Ruokakuski ei kuitenkaan halunnut auttaa kantamaan ostoksia yläkertaan.

Video: Reseptilääkkeetkin voi tilata netistä kotiovelle – mutta onko se turvallista?

Raskaana oleva nainen väittää, ettei saanut ruokakuskilta apua ostosten kantamiseen. Lontoolainen Amy Natasha Botten, 20, tilasi ruokaa kaupasta 200 punnalla. Summa on noin 225 euroa.

Kantokassitkin olivat lopussa

Tilauksen saavuttua ongelmat alkoivat. Ruoat paikalle tuonut kuski ei toimittanut tuotteita pusseissa, kertoo Metro.

Mies purki irrallaan olevat tuotteet kerrostalon aulaan, koska "pussit olivat lopussa". Botten kysyi mieheltä, voisiko hän antaa apua ostosten kantamiseen.

– Mieluummin en, mies totesi Bottenin mukaan.

Bottenilla on taaperoikäinen poika, joka itki ja vaati äitinsä huomiota. Bottenin piti kuitenkin jättää lapsi asuntoonsa, jotta hän sai vietyä ostokset sisään.

"Kotiinkuljetus" ei ulottunut kotiin asti

Ymmärrettävästi Botten järkyttyi kohtelustaan. Hän kuvasi ja videoi osan tilanteesta ja julkaisi sen Facebookissa.

Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

– Tätä ei pitäisi tapahtua kellekään, huonosta terveydentilasta kärsivälle, yksinäiselle ja vanhemmalle, vammaiselle, raskaana olevalle! Tätä ei pitäisi tapahtua. Toimituksen nimi on KOTIINkuljetus, Botten kirjoitti julkaisunsa oheen.

Kauppa pahoitteli samppanjan voimin

Tilauksen toimittanut kauppa pahoitteli tapausta Bottenille. Tilanteen kuitenkin teki vielä hieman entistä surkuhupaisammaksi se, että hyvitykseksi raskaana olevalle Bottenille lähetettiin kukkien lisäksi samppanjapullo, jota hän ei ymmärrettävästi voi juoda.

Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Botten on ilmoittanut, ettei aio juoda saamaansa pulloa; sen sijaan hän aikoo viedä valituksensa eteenpäin. Hänet on jo kutsuttu keskustelemaan aiheesta. Tapauksessa osallisena ollut kauppa kertoi Metro-lehdelle, että on hyvin pahoillaan huonosta palvelusta.

– Olemme pyytäneet toimintaamme anteeksi neiti Bottenilta ja olemme yhteydessä häneen, jotta voisimme hyvittää tapahtuneen, liike kommentoi.

Lähde: Metro.co.uk

Lue myös

    Uusimmat

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja

    MTV Oy on osa Teliaa. Yrityskaupan myötä olemme päivittäneet tietosuojasivustomme ja tietosuojakäytännöt. Päivitetyt tietosuojakäytännöt astuvat voimaan 15.4.2020. Lue lisätietoja tästä.