Pariskunnan lento meni pieleen piereskelevän ja kuolaavan koiran vuoksi – saivat kuukausien jälkeen hyvityksen lentoyhtiöltä

Tökeröä käytöstä lennolla – matkustaja videoi haisevan toiminnan 0:59
KATSO MYÖS: Myös tämä matkustaja oli tyytymätön lentonsa antiin. Pornpreeya Keng kuvasi videon takanaan istuvan lentomatkustajan tökeröstä käytöksestä.

Piereskelevästä ja kuolaavasta koirasta valittanut pariskunta sai viimein hyvityksen pieleen menneestä lennostaan.

Kerroimme aiemmin uusiseelantilaisesta pariskunnasta, joka väitti kesäkuisen lentonsa menneen pieleen vieressä istuvan matkustajan "emotionaalisen tukikoiran" vuoksi. Ilmavaivoillaan ja kuolaamisellaan pariskunnan huonommalle penkkiriville ajanut koira sai Gill ja Warren Pressin vaatimaan hyvitystä matkastaan Singapore Airlinesin lennolla Pariisista takaisin Uuteen-Seelantiin.

Pariskunta ei hyväksynyt pikkuhyvityksiä

Kun pariskunta ei kestänyt kuolaavaa, ilmavaivoista kärsivää koiraa, he joutuivat lopulta hyväksymään tarjouksen siirtyä paremmilta premium-paikoiltaan economy-luokan eturiviin paikoille, jotka oli varattu lentohenkilökunnalle. Pariskunnalle luvattiin, että tapauksesta kirjattaisiin raportti ja lentoyhtiö ottaisi pariskuntaan yhteyttä.

Kuvan koira aiheutti hajuhaittoja vieressä istuneen pariskunnan mukaan. Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen täältä.

Pressien mukaan Singapore Airlines ei kuitenkaan palannut asiaan ennen kuin he itse ottivat yhteyttä asiakaspalveluun. Lopulta Presseille tarjottiin noin 69 euron arvoinen lahjakortti lentoyhtiön lahjatavarakaupan verkkosivustolle. Summaa nostettiin lopulta noin 110 euroon per pää.

Pariskunta ei kuitenkaan ottanut lahjakortteja vastaan, vaan huomautti, ettei lahjakorttien arvo millään korvannut eroa heidän hinnakkaampien economy-paikkojensa ja niiden paikkojen välillä, jotka he loppulennoksi saivat. Pariskunta vaatii täyttä hyvitystä tuolta lennon osuudelta. 

Nyt Insider kertoo, että pariskunta on viimein saanut uuden, paremman hyvityksen.

"Vähintä, mitä he voivat tehdä"

Pressit kertovat saaneensa kuukausien viestittelyn jälkeen lentoyhtiöltä 1 410 dollarin eli reilun 1 300 euron hyvityksen, mikä alkoi kuulostaa pariskunnasta jo kohtuulliselta tarjoukselta. Summa vastaa erotusta parin premium-paikkojen ja niiden paikkojen välillä, joille pariskunta lopulta joutui istumaan.

– Se on vähintä, mitä he voivat tehdä. Jos he olisivat halunneet olla todella mukavia, he olisivat antaneet enemmän, pariskunta puhisee Insiderin mukaan. 

Kaiken vaivannäkönsä jälkeen pariskunta ei kuitenkaan kertomansa mukaan aio pitää rahoja itsellään, vaan aikoo lahjoittaa ne järjestölle, joka järjestää näkövammaisille palveluskoiria. 

Lue myös:

    Uusimmat