Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Nico Rosberg vertasi uusia apuvälineitä turboon

Nico Rosberg vauhdissa Valencian radalla.
Nico Rosberg vauhdissa Valencian radalla.
Julkaistu 02.02.2011 20:17(Päivitetty 02.02.2011 21:30)

Nico Rosberg ei ole huolissaan siitä, että Mercedes GP -tallin uuden auton testit ovat alkaneet hieman nihkeästi. Auto hyytyi myös keskiviikkona kerran Valencian radalle.

- Meillä oli ongelmia jäähdytyksen ja Kersin kanssa. On kuitenkin normaalia, että aluksi on tällaisia ongelmia, Rosberg totesi MTV3:lle.

Päivän seitsemänneksi nopeimman ajan kellottanut Rosberg ei halunnut lähteä arvioimaan Mercedes GP:n uuden auton potentiaalia.

- Liian aikaista sanoa. Koska Kersimme ei toiminut kunnolla ja välillä emme käyttäneet liikuteltavaa takasiipeä, pelkästään siitä tulee helposti sekunti tai pari eroa, Rosberg muistutti.

Takasiivessä olevan liikuteltavan levyn avulla kuljettajat pystyvät lisäämään nopeuttaan suorilla.

- Se on varmasti hyvä juttu, koska se helpottaa ohittamista. Meidän täytyy vaan pitää huolta siitä, että se ei vie liikaa huomiota ajamisesta, Rosberg tuumi.

Rosberg kertoi, että liikuteltavan takasiiven avulla saavutetaan melkoinen nopeusetu.

- Luulen että noin 15 kilometriä tunnissa. Se on aika paljon. Kun samaan aikaan painaa vielä Kers-nappia, se on vielä enemmän. Sen tuntee suorilla. On kuin autossa olisi turbo, Rosberg vertasi.

Näin toimii uusi F1-kohusiipi - katso video!

Uusi kohusiipi puhuttaa - tuleeko ohittamisesta liian helppoa?

Sumo video id

Lisää aiheesta:

Nico Rosberg uteli Valtteri Bottaksen sopimustilannetta – suomalaistähdeltä hilpeä reaktioArsenal-tähden käytös nostatti laineita F1-radalla – Nico Rosberg ärähtiNico Rosberg joutui myöntämään kivuliaan asian lapsistaan: "Iso iso ongelma"Lewis Hamilton nälvi Max Verstappenia, Nico Rosberg hämmästyi brittitähden hyökkäyksestä – "Outoa"Nico ja Vivian Rosbergin rakkaus roihuaa – löysivät toisensa jo teini-ikäisinäF1-legendasta leviää nyt uusi video – lyttää suomalaismestarin ja käyttää Lewis Hamiltonista järkyttävää kieltä
Nico Rosberg

Tuoreimmat aiheesta

Nico Rosberg
  • 27.7.21:08
    F1

    Nico Rosberg uteli Valtteri Bottaksen sopimustilannetta – suomalaistähdeltä hilpeä reaktio

  • 2.6.19:50
    F1

    Arsenal-tähden käytös nostatti laineita F1-radalla – Nico Rosberg ärähti

  • 7.2.12:08
    F1

    Nico Rosberg joutui myöntämään kivuliaan asian lapsistaan: "Iso iso ongelma"

  • 03.09.202312:17
    F1

    Lewis Hamilton nälvi Max Verstappenia, Nico Rosberg hämmästyi brittitähden hyökkäyksestä – "Outoa"

  • 01.01.202308:03
    Hollywood

    Nico ja Vivian Rosbergin rakkaus roihuaa – löysivät toisensa jo teini-ikäisinä