Taksi Helsinki hylkää Valopilkku-sovelluksen – panostaa oman palvelunsa kehittämiseen

Taksi Helsingin autot irtautuvat Valopilkku-sovelluksesta. Se lopettaa Valopilkku-sovellustilausten välittämisen helsinkiläisille takseille maanantaina 20. marraskuuta klo 12 lähtien.

Ensi maanantaina tehtävän muutoksen myötä Valopilkku-sovelluksella tehdyt tilaukset eivät enää ohjaudu Taksi Helsinki -yhtiön autoihin, vaan automaattisesti Lähitaksille. Muutos ei vaikuta palvelun toimintaan tai käyttämiseen.

Taksi Helsinki ilmoitti siirtyvänsä käyttämään pelkästään omaa sovellustaan.

– Selvitystemme mukaan ulkopuolisten tarjoajien tilauskanavien käyttäminen on aiheuttanut ongelmia ja pitkiä odotusaikoja asiakkaillemme, sanoo Taksi Helsingin toimitusjohtaja Jari Kantonen.

–  Koska ulkopuolisten palvelujen toimivuus ja kehitys eivät ole omissa käsissämme, emme pääse tekemään kehitystoimenpiteitä tarpeeksi tehokkaasti ylläpitääksemme haluttua laadukasta palvelutasoa, Kantonen perustelee omaan sovellukseen siirtymistä.

Artikkelia muokattu 13.11. klo 16.15: Valopilkku-sovellus toimii pääkaupunkiseudulla normaalisti myös jatkossa, mutta tilauksia ei välitetä Taksi Helsingin autoille.

Lue myös:

    Uusimmat