Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Massa lyttäsi Ferrarin taktiikan

Julkaistu 17.04.2011 14:03(Päivitetty 17.04.2011 14:20)

Felipe Massa uskoo menettäneensä palkintopallisijoituksen Kiinan GP:ssä Ferrari-tallin taktiikkamokaan.

Massa oli kärkikuljettajista Sebastian Vettelin ohella ainoa, joka teki vain kaksi varikkopysähdystä. Viimeisen varikkokäyntinsä jälkeen Ferrari-kuski ajoi Vettelin kannassa toisena, mutta ei pystynyt pitämään asemiaan kuluneilla renkaillaan vaan putosi kuudenneksi.

- Muut valitsivat oikean taktiikan ja me emme, Massa purnasi italialaismedialle kilpailun jälkeen.

- Kun katsotaan, miten kilpailu lähti käyntiin, ilmenee että olin alussa hyvässä vauhdissa ja kakkossijalla. Sitten menetin neljä sijaa, eikä mitään ollut tehtävissä, Massa jatkoi.

Ferrarin tallipäällikkö Stefano Domenicali myönsi, ettei kahden pysähdyksen taktiikka ollut täysin onnistunut valinta. Ferrarin todelliset ongelmat ovat kuitenkin muualla.

- Olemme luonnollisesti pettyneitä. Tällä hetkellä tärkeintä on kuitenkin katsoa eteenpäin ja oppia ymmärtämään paremmin renkaiden käyttäytymistä. Kolme varikkopysähdystä tehneet kuljettajat olivat nopeampia kilpailussa. Onnistuminen aika-ajoissa on kuitenkin avainasemassa ja meidän on tehtävä töitä sen eteen, Domenicali totesi Mediaset-kanavan verkkosivuilla.

Alonso vaatii: Auto on saatava paremmaksi

Katso Kiinan GP:n lopputulokset F1-tulospalvelustamme!

Kaikki F1-live-lähetykset Katsomo.fi:ssä

Katso Kiinan GP:n viimeinen kierros Katsomo.fi:stä:

Sumo video id

Lisää aiheesta:

Button: Olisin metsästänyt NicoaTOP 10: F1-varikoiden kuumimmat varikkotytötRed Bull kyseenalaistaa aika-ajon merkityksenLotus-pomo: Tähtäimessä Williams - valitettavastiRosbergin bensavaje neljä prosenttiaKovalainen blogissaan: Olen F1-urani parhaassa vireessä
Kiina 2011

Tuoreimmat aiheesta

Kiina 2011
  • 15.04.201213:10
    Kiina 2011

    Button: Olisin metsästänyt Nicoa

  • 04.11.201112:23
    Belgia 2011

    TOP 10: F1-varikoiden kuumimmat varikkotytöt

  • 26.04.201111:50
    Kiina 2011

    Red Bull kyseenalaistaa aika-ajon merkityksen

  • 23.04.201107:50
    Kiina 2011

    Lotus-pomo: Tähtäimessä Williams - valitettavasti

  • 22.04.201121:42
    Nico Rosberg

    Rosbergin bensavaje neljä prosenttia