Mainos

Lauri Markkasen Chicago Bulls ja Rovio yhteistyöhön – Angry Birds esille NBA-otteluissa

3:35

Suomalainen peliyhtiö Rovio Entertainment aloittaa yhteistyön Lauri Markkasen edustaman Chicago Bullsin kanssa. Rovion brändi Angry Birds näkyy Bullsin kotipeleissä koripallon NBA:ssa.

Pääkuvan videolla parhaat palat Golden State Warriorsin kauden avanneesta ottelusta Tulosruudussa.

Yhteistyön myötä Bullsin kotiareenalla United Centerissä esitellään “Angry Birds Eye View Cam" -kamera, jonka tarjoama näkökulma tarjoaa katsojille tilanteet korien yläpuolelta.

Lisäksi Angry Birds näkyy led-tauluissa sekä erilaisissa kilpailuissa ja "Angry Bulls"-vip-tapahtumissa.

(Artikkeli jatkuu kuvan alla)

– Koripallon ystävinä ja Lauri Markkasen faneina meille on suuri ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä Chicago Bullsin kanssa tällä NBA-kaudella. Bulls on yksi legendaarisimmista NBA-seuroista, ja yhteistyö seuran kanssa on osoitus Rovion sitoutumisesta Angry Birds -brändin jatkuvaan näkyvyyteen Yhdysvalloissa. Kehitämme Pohjois-Amerikassa jatkuvasti uusia kumppanuuksia, joiden kautta voimme tarjota faneillemme uusia elämyksiä, Rovio Entertainmentin markkinointi- ja viestintäjohtaja Ville Heijari sanoo tiedotteessa.

Rovio Entertainment on Bulls-yhteistyön myötä ensimmäinen suomalainen NBA-seuran sponsori. Aiemmin yhtiö on tehnyt yhteistyöhankkeita muun muassa amerikkalaisen jalkapallon NFL:n ja Englannin Valioliigassa pelaavan Evertonin kanssa.

Chicago Bulls aloitti NBA-kautensa tappollisesti Philadelphiaa vastaan. Lauri Markkanen on tällä hetkellä peleistä sivussa kyynärpäävamman takia.

Mainos

Lisää aiheesta

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.