Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Kuva: Tavalliset naiset pääsivät jälleen alusvaatemalleiksi – nyt mukana myös suomalainen!

Tavalliset naiset päsivät osoittamaan kauneutensa alusvaatekuvauksissa. Suomalainen Ella kolmas vasemmalta.
Tavalliset naiset päsivät osoittamaan kauneutensa alusvaatekuvauksissa. Suomalainen Ella kolmas vasemmalta. Change
Julkaistu 23.09.2015 19:40

MTV LIFESTYLE

Brändi toisensa jälkeen on innostunut käyttämään tavallisia naisia ammattimallien sijaan. Nyt oman panoksensa monipuolisemman kehonkuvan puolesta tuo Change Lingerie, jonka kampanjakuvissa näkyy myös suomalainen Ella. 

Alusvaateketju juhlistaa 200. myymälän rajapyykkiä kampanjalla, jonka keulakuviksi on kutsuttu kymmenen uskollista asiakasta eri maista. Mukana on myös suomalainen Ella Jyväskylästä. 

– Mainoskampanjan kasvot valittiin omien kanta-asiakkaidemme joukosta, sillä halusimme näyttää, että Change Lingerien alusasuissa jokainen näyttää kauniilta, eivät ainoastaan supermallit, toteaa Changen perustaja ja toimitusjohtaja Claus Walther Jensen..

Monipuolisempaa kehonkuvaa mainoksissaan on edistänyt myös muun muassa Dove ja Adore Me, jonka myynti yllättäen kasvoi reippaasti plus-kokoisia naisia käyttämällä. 

Lisää aiheesta:

Ei vain eliittiurheilijoille! Urheiluvaatebrändi toi liikkeeseensä pluskoon mallinuket ja kustomoidut treenivaatteetIhmiset raivoissaan Zaran uudesta "kurvikampanjasta" – mitä sinä näet tässä kuvassa?Urheilu ei ole vain hoikkien yksinoikeus – Niken uudessa kampanjassa mukana kaiken kokoisia mallejaHistoriaa tehneeltä XL-mallilta uusi aluevaltaus – keimailee itse alusvaatemallistonsa keulakuvanaPluskokoisten naisten alusvaatemainos "liian eroottinen" – miksei tätä saa näyttää televisiossa?H&M tekee muodin historiaa: Mainosvideolla hunnutettu nainen ensimmäistä kertaa
Kauneus ja tyyliLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Kauneus ja tyyli
  • 14.9.13:45
    Näkö

    Ikänäkö on ikääntymiseen liittyvä normaali ilmiö: Nämä merkit kertovat, että laseille on tarvetta

  • 13.9.07:33
    Shoppailu

    Voiko nettikauppaan palauttaa liikaa tavaraa? Selvitimme, millainen käytös johtaa jäähyyn

  • 12.9.09:24
    Hyvän mielen jutut

    Noah-vauva ällistyttää tukkapehkollaan – "Luulin, että se oli peruukki"

  • 10.9.09:15
    Vaatteet

    Heidi kertoo, miten kahdeksasta vaatteesta saa jopa 20 eri asua

  • 8.9.20:08
    Mitä ihmettä?

    Paulan kulmakarvojen värjäys sai epäonnisen käänteen