Kiekko-Espoo on nauttinut parhaasta alkukaudesta SM-liigan historiassa nousijaseurojen vertailussa. Tänään joukkue voi kavuta sarjataulukossa jo toiseksi, kun se isännöi illalla JYPiä. Buumi on heijastunut vahvasti myös kaukalon ulkopuolelle yhteistyökumppanuuksien saralla, kertoo Kiekko-Espoon kaupallinen johtaja Aku Kallonen.
LUE MYÖS: HIFK:lta tyrmäävä kannanotto Hartwall-areenasta – seura etsii vastausta isoon pulmaan
Ennen tätä kautta Espoossa pelattiin edellisen kerran liigakiekkoa kaudella 2015–16, minkä jälkeen Espoo Blues -niminen seura meni konkurssiin. Kun Kiekko-Espoon nousu pääsarjatasolle sai sinettinsä maaliskuussa, oli seurassa tehtävä paljon asioita lyhyessä ajassa oikean kurssin löytämiseksi.
– Oli tietysti harmittavaa, että pääsimme takamatkalta tähän liigakauteen. Todella iloisesti se (buumi) on kuitenkin nyt näkynyt, Kallonen kertoo MTV Urheilulle.
– Olemme ensinnäkin saaneet uusia yrityksiä mukaan, mutta teroitettua myös olemassa olevia konsepteja ja yritysverkostoja. Fiilis on todella positiivinen. Toistaiseksi olemme operoineet aika pienillä myyntiresursseillakin, joten siihen nähden olemme täyttäneet ne odotukset mitä lähdimme hakemaan. Tilaa on, eli viesti ei suinkaan ole se että nyt tippuu hanskat tiskiin. Eivät ole pankkitilit tai mainostilat täynnä.


