Jenni Alexandrova keksi keinon, millä paljasti huijarin.
Radiojuontaja Jenni Alexandrova tekee monien julkkisten tavoin kaupallisia yhteistöitä sosiaalisessa mediassa. Yritykset lähestyvät somevaikuttajia yleensä sähköpostilla tai sosiaalisessa mediassa. Alexandrova kirjoittaa Instagram-tilillään, kuinka sai yhteydenoton erään luksusbrändin pr-managerilta liittyen yhteistyöhön.
Manageri oli kysellyt hintoja ja lupasi palata asiaan sopimuksen kanssa.
– Naurahdin. Miksi brändi, jonka liikevoitto pyörii pilvissä, ja jonka tuotteet maksavat tonneja, hyötyisi yhteistyöstä suomalaisen Jenni Who:n kanssa? Alexandrova kirjoittaa.
Jos julkaisu ei näy, voit katsoa tästä.
Sähköposti oli vaikuttanut aidolta, joten Alexandrova oli vastannut pr-managerin kysymyksiin ja kertonut kampanjan hinnan.
– Ja BOOM, hinta meni heittämällä läpi. Brändi lähettäisi minulle tuotteitaan ja maksaisi postauksista joka kuukausi vuoden ajan.

