Mainos

Huijaa kehosi polttamaan rasvaa - 8 uskomatonta vinkkiä!

Uusi superdieetti lupaa nopeaa painonpudotusta ilman mässäilyn lopettamista.

Painonpudotuksesta haaveilevalle on vastikään luotu uudenlainen dieetti, joka perustuu herkuttelun sallimiseen. David Zinczenkon 8 tunnin dieetin idea on yksinkertainen: syö mitä haluat niin paljon kuin haluat, kunhan syöt kaiken kahdeksan tunnin aikarajan sisällä. Lue lisää: Tässäkö uusi superdieetti? Mättöä ja paastoa - Laihdu viikossa 4,5 kg!

Ihmedieetin teho perustuu siihen, että ihmisen elimistö kuluttaa kahdeksan tunnin sisällä tankatun energian 16 tunnin paaston aikana.

Näillä Zinczenkon dieettivinkeillä tehostat rasvan palamista:

Onnistuminen vaatii sitoutumista

Kun pidät 16 tunnin taukoa syömisestä, keho alkaa polttaa rasvaa. Noudattamalla 8 tunnin syömisrytmiä säännöllisesti, keho tottuu siihen ja alkaa toimia rasvaa polttaakseen. Vaikutukset kestävät vaikka toisinaan söisikin 8 tunnin aikarajan ulkopuolella.

Muista juoda

Jos nälättää, juo aina ensin. Aivojen hypotalamus sääntelee sekä nälän että janon tunnetta. Nälkä saattaa mennä ohi nesteitä nauttimalla. Juo aamuisin paljon nesteitä, jotta saat aineenvaihdunnan liikkeelle. Kofeiini vähentää ruokahalua, joten aamukahvi tekee hyvää.

Aikatauluta ruokailusi

Älä mieti liikaa, mitä pistät suuhusi. Katso kellosta 8 tunnin aikaraja ja syö mitä mielesi tekee, niin paljon kuin huvittaa. Jos ruoka ei maita aamulla, syö vasta iltapäivällä ja illalla. Aamutankkaaja aloittaa 16 tunnin paastonsa alkuillasta.

Nuku

Opettele menemään nukkumaan ajoissa. Unella ja painonpudotuksella on havaittu olevan yhteys. Nukahtaminen on helpompaa, jos nukkumaan ei mene todella nälkäisenä.

Vaihda ruokailu treeniin

Nälän yllättäessä aterioinnin voi korvata liikunnalla. Hien pintaan saaminen harhauttaa ajatukset pois kurnivasta vatsasta.

Syö proteiinia

Koska kaikki ruoka-aineet ovat dieetissä sallittuja, herkuilla saa vatsansa täyteen. Proteiininlähteitä olisi kuitenkin hyvä haalia ruokavalioonsa, jotta läski korvaantuisi lihaksella. Lihasta saa runsaasti proteiinia, joten hampurilainen pihvin kera ei ole huonoin ateriavalinta.

Syö hiilareita

Syö lounaaksi hiilihydraattipitoisia ruokia, esimerkiksi pastaa, riisiä ja pitsaa. Kerralla nautittuina hiilarit tepsivät Journal of Obesity -julkaisun mukaan paremmin painonpudotuksessa kuin sinne tänne pitkin päivää ripoteltuina.

Nauti ruokavalinnoistasi

Jos suunnittelet 8 tunnin aikana syömäsi ruoat huolella, sinun ei tarvitse seuraavien 16 tunnin aikana miettiä ruokaa lainkaan. Herkkujen kieltäminen itseltään koko loppuelämäksi olisi Zinczenkon mukaan todella vaikeaa. Nauti 8 tunnin ajan lempiruoistasi päivittäin.

Lähde: The Sun

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.