Kahdeksan päivän päätteeksi Kimi Räikkönen oli F1-testien nopein kuljettaja ja Valtteri Bottas ajoi eniten kierroksia.
Räikköselle merkittiin testien pohja-aika 1.18,634. Sen hän ajoi superpehmeällä renkaalla. Räikkönen ajoi lisäksi nopeimmat kierrosajat ultrapehmeillä ja pehmeillä. Ferrarin toinen kuljettaja Sebastian Vettel ajoi nopeimmin keskikovalla renkaalla. Räikkönen oli testien ainut kuljettaja, joka sukelsi alle 1.19,000-tason.
Bottaksen paras testiaika oli 1.19,310. Hän ajoi sen ultrapehmeällä renkaalla.
Bottas meni omalle sataluvulleen kierrosmäärissä, kun hänelle kirjattiin kahdeksan päivän testien aikana 628 kierrosta. Se vastaa 9,5 Barcelonan kisan mittaa, sillä kisa kestää 66 kierrosta. Matkana mitattuna Bottas ajoi 2 923 kilometriä. Yhteensä Mercedes keräsi ainoana yli tonnin, yhteensä 1 096 kierrosta eli 5 102 kilometriä. Ajomäärä vastaa Barcelonan kisaa 16,6-kertaisesti. Viime talvena Mercedes pääsi yli 6 000 kilometrin.
Ferrarin Kimi Räikkönen ajoi kahdeksanneksi eniten, 365 kierrosta. Hänellä oli teknisiä ongelmia kahtena päivänä, lisäksi ulosajo söi ajoaikaa pari tuntia. Ferrari oli nopeutensa lisäksi luotettava, sillä kierroksia kertyi 956, eli hieman alle 4 500 kilometriä. Barcelonan kisoja Ferrari ajoi 14,5 verran.
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.
McLaren jäi kierrostilaston pahnanpohjimmaisiksi 425:n saldollaan. Hondan voimayksikkö tuotti tallille valtavia ongelmia molempien testiviikkojen ajan. Myös Renault’n moottorissa oli ongelmia etenkin elektroniikkapuolella, siksi Toro Rosso (584), Renault (597) ja Red Bull (684) olivat myös jälkijoukoissa. Etenkin Red Bullilta odotettiin testeissä kovaa näyttöä, mutta viime kauden kakkostallilla on paljon pohdittavaa ennen Australian kilpailua.

